Geplaatst: 5 juni 200619 jaren comment_433709 Hej, dit is mijn eerste (vind ik persoonlijk) goed gelukte sig, allemaal dankzij mathijs zijn Tut Dit is em Evt raten ? Gr waste oh ja !, Heb nog 1 van zelda gemaakt dit is het resultaat, Ook eventuuel raten ? Gr waste Bewerkt: 5 juni 200619 jaren door wastelander
Geplaatst: 5 juni 200619 jaren comment_433719 Als het je eerste is is ie best goed, chapeau. Maak je sig iets kleiner, en maak je text minder opvallend. Verder kun je ook een 1 pixel stroke border doen, want de 2 pixel op overlay geeft lelijke stukjes, zoals links onder. Dat zijn de enige minpuntjes, maar de rest is goed.
Geplaatst: 5 juni 200619 jaren Auteur comment_433720 Hej, dankje ik zal de volgende x ff om die dingetjes denken
Geplaatst: 5 juni 200619 jaren comment_433742 Voor de eerste keer prachtig resultaat!!! de grote is wat over den boze en de font is ook wat te groot, verder nog mooi gebruik gemaakt van scanlines, actergrond is ook mooi gebrushd
Geplaatst: 6 juni 200619 jaren comment_434214 Ik vind het heel ,wasteland het is heel goed gelukt je ben een pro,vind ik persoonlijk
Geplaatst: 6 juni 200619 jaren comment_434749 Zeer goed gelukt voor de eerste keer,bravo Qua kleuren is die zeer mooi , probeer volgende keer voor meer aanpassingen aan letters 8/10
Hej, dit is mijn eerste (vind ik persoonlijk) goed gelukte sig,
allemaal dankzij mathijs zijn Tut
Dit is em
Evt raten ?
Gr waste
oh ja !,
Heb nog 1 van zelda gemaakt dit is het resultaat,
Ook eventuuel raten ?
Gr waste
Bewerkt: door wastelander