Jump to content
Geplaatst:
comment_1820

:puh: hey mense ik had laatst weer eens een mod gevonde voor gta vice, kleine 300 mb maar dan heb je ook wat, wat die gaste gemaakt hebbe is een gta the fast&the furious mod, erg vet met echt bestaande auto's een speedometer en een schade meter, het ziet er allemaal een stuk gelikter uit en je kan meer kopen, zoals het vliegveld, stadium en ga nog maar ff door

er is een auto, die groene uit de eerste film, die haalt een speed van 400 kph

eenorm hard, enig nadeel is dat sommige auto's een wat te grote velgen hebben maar verders zeer vet, ook de hunter (apache) is zomaar te krijgen, simpel weg ff ergens een heli vandaan halen en dan via de achterkant van de legerbasis de apache halen, wel snel zijn want die eikels van het leger zijn er zo.

zeer de moeite waard om te downloaden, alles voertuigen zijn gebaseerd op uitgebouwde monsters, behalve heli's en de skimmer.

overigens kan het zijn dat de game de eerste 2 a 3X crasht, geen probleem gewoon opnieuw starten en je savegames die je nog had kun je ook weg mieteren want dat werkt niet meer, en wees gerust je hebt nu al toegang tot alles, alle missies en alle gebouwen, je moet ze wel kopen maar je hoeft geen rotmoeite meer te doen........DOWNLOADEN dus,.....http://www.suprnova.org/

daar in de game's list staat ie

greetz dark :puh:

Foto1.JPG

Featured Replies

• 7 maanden later...
Geplaatst:
comment_49616
Die website ziet er niet bepaald legaal uit!

Vele coole mods zijn op Grand theft auto websites te downloaden als GTAgames.nl

Tjizzz bij mij werken ze niet :( bij gta games.

toen ging ik naar een ander site en lukte het wel.. :rolleyes:

Geplaatst:
comment_49931

ik heb al eerder mods gedownload en daarvoor had ik eerst op een bepaalt deel van mijn computer gta vc voor mta geinstalleerd en op eeen ander deel voor de mods maar alsnog kon ik daarna niet meer op de gta games server?!? Hoe werkt dat!!!!

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.