Jump to content
  • Reacties 106
  • Bezichtigingen 4.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

word GTA San Andreas spel van het jaar??? 76 leden hebben gestemd

1. 1. word GTA San Andreas spel van het jaar???

• ja
      110
    • nee
      15

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_39165

GTA SA heeft wel zo z'n tegenstanders..

NeedForSpeed U. 2

Gran Turismo 4

Halo 2

Maar ik denk zeker dat GTA SA het lukt..

GTA SA is het grootste PS2 tot nu toe..

Geplaatst:
comment_39166

ja oke maar dat is meer op race gebied Gt en Nfs, dar ligt de nadruk niet echt op bij SA, op dat racen, maar HALO kan absoluut tot de tegenstanders behoren en ik denk toch dat het verschil heel erg klein zall zijn

Geplaatst:
  • Auteur
comment_39649
ja oke maar dat is meer op race gebied Gt en Nfs, dar ligt de nadruk niet echt op bij SA, op dat racen, maar HALO kan absoluut tot de tegenstanders behoren en ik denk toch dat het verschil heel erg klein zall zijn

het maakt niet uit of het een race action of vecht spel is het maakt uit hoe het verkoopt etc... type spel maakt nix uit om met elkaar te concureren om het spel van het jaar

Geplaatst:
comment_43968

Vergeet ook Burnout3 niet (fuck dat laatste level).

Ofwel Sims2 (maar dat is niks voor mij)

Maar de kans dat het gta wordt zit er wel dik in alhoewel ik vind dat er een deel dingen beter was in vice city.

greetz

Geplaatst:
comment_47461

Ik denk dat ze er nog een concurrent bij hebben: Killzone. Is nog niet uit maar heb de demo gespeeld en: :o whoooooow

Hoe krijgt dit kleine nederlandse bedrijfje het voor elkaar om dit neer te zetten? Het is voor mij zonder twijfel de beste FPS die ik gespeeld hebt op de ps2 en houd zich zeer goed staande naast pc shooters. Het blaast echt alles wat maar een poging doet te concureren weg. Een spel als timesplitters 2 wat hiervoor als de beste FPS op de ps2 bekend stond lijkt hiernaast wel op een prutswerkje.

Grafish echt de absolute top voor de ps2. Als ze dit kunnen neerzetten kun je nagaan wat er gaat gebeuren als er uiteindelijk een conversie naar de pc zou komen. Een superrealistische sfeer. Je teamgenoten die non stop tegen je aan het praten zijn en nooit in de weg lopen(!!!!!). De tegenstanders: dit is voor mij de nieuwe standard op het gebied van AI. Het is moeilijk te omschrijven maar ik raad jullie zeker aan om deze demo te proberen. Hij zit bij een nederlands playstation boekje(prijs 6.95).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.