June 6, 200620 yr Hey ik ben net nieuw op dit forum maar heb een sig gemaakt wat vinden jullie ervan (ben nog noobie Daan007 heeft me geholpen)
June 6, 200620 yr Leuk gedaan, mooie effecten die elkaar mengen hoe doe je eigenlijk die border?(ik ben amateur)
Hey ik ben net nieuw op dit forum maar heb een sig gemaakt
wat vinden jullie ervan (ben nog noobie Daan007 heeft me geholpen)