Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

liedjes

ookal ben je een liedje kwijt kan je dit hierzo aanvragen

de bedoeling van dit topic is dat er niet telkens nieuwe topics komen voor de mensen die hun liedjes kwijt zijn dus veel plezier met het topic :clown:

Featured Replies

Ik snap dit even niet!

een liedje kan je toch niet kwijt zijn?

en zou jij het dan sturen?

Dat is iligaal ;)

Dynamic

Kijk, er worden de laatste tijd ontiegelijk veel topics gemaakt met: 'Ik zoek een liedje'.(ik zelf heb er ook een gemaakt) dus hij bedoelt dat, als je een liedje zoekt je dat in dit topic moet posten, en b.v je hoort een liedje op de radio.....(wij houden van oranje bijv.) nou dan typ je hier:

Hallo, ik ben een liedje kwijt het gaat zo: Nederland o Nederland jij bent mijn kampioen!!, en dan weet ik hoe dat liedje heet, zeg ik dat is André Hazes met Wij houden van Oranje, en dan moet diegene die het. nr zoekt dat maar op een of andere manier.

Edited by robertsa

ookal ben je een liedje kwijt kan je dit hierzo aanvragen

de bedoeling van dit topic is dat er niet telkens nieuwe topics komen voor de mensen die hun liedjes kwijt zijn dus veel plezier met het topic :clown:

Waar wil je heen met dit topic? :?

Ik zie er weinig nut van in en dit topic kan leiden tot warez request en dat is iets wat streng veboden is hier.

En er zijn talloze programma's waarmee je dat soort dingen kan opzoeken.

ookal ben je een liedje kwijt kan je dit hierzo aanvragen

de bedoeling van dit topic is dat er niet telkens nieuwe topics komen voor de mensen die hun liedjes kwijt zijn dus veel plezier met het topic :clown:

Waar wil je heen met dit topic? :?

Ik zie er weinig nut van in en dit topic kan leiden tot warez request en dat is iets wat streng veboden is hier.

En er zijn talloze programma's waarmee je dat soort dingen kan opzoeken.

Nounou, overdrijven is natuurlijk ook een kunst. :sst:

Misschien met een duidelijke topictitel, en wat basisregeltjes in de beginpost kan dit best wel wat worden..

Het vragen naar een titel van een liedje mag natuurlijk altijd, hoe je dan aan dat liedje komt zal iedereen worst zijn, als je het maar buiten het forum om doet.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Laat ik dan gelijk maar een droppen. :D

Weet iemand hoe het liedje heet die in die nieuwe Opel reclame gebruikt wordt? Die reclame waar die Opel cabrio zegmaar aan het surfen is... (geweldige reclame overigens).

Edited by RonaldVC

Ik heb ook al een Muziek & Film forum Helpdesk gemaakt, daar werd NIET in gereageerd. Ik had het oa voor dit soort vragen gemaakt.

Laat ik dan gelijk maar een droppen. :D

Weet iemand hoe het liedje heet die in die nieuwe Opel reclame gebruikt wordt? Die reclame waar die Opel cabrio zegmaar aan het surfen is... (geweldige reclame overigens).

Zelf weet ik niet precies welke je bedoelt maar ik heb hier een site waar je de liedjes van reclames kan achterhalen. Ik denk dat je even goed moet zoeken. Het is een beetje zoeken naar een spelt in een hooiberg vind ik. :)

Anders kan hij hier bij zitten, oo khier moet je even zoeken kan gewoon met de zoekfunctie! Ik zoek nog wel even verder voor je..

  • Author

het topic is bedoelt om liedjes waarvan je de namen kwijt van ben weer terug te vinden in plaats voor elk liedje een nieuw topic

Als je een liedje "kwijt" bent, maar je hebt kent wel een deel van de tekst, heb ik een trucje om aan de titel te komen. Ga hier naartoe, en klik bij het selectievakje "zoeken in" op "in songtekst". Voer daarna in het zoekvak het deel van de tekst die je kent in, en voíla, in veel van de gevallen komt het nummer tevoorschijn!

MVG, RogierS.

En als je ergens een achtergrondlied of een beat nodig hebt, kun je altijd mij een PM sturen

-- DJ TQM -- :puh:

  • Author

dat kan je hier ook gewoon neerzetten

snappie heb meer skills dan je pappie je hele maffe clik en je batti boy matties mogen komen julli rappen mee voor spek en bonen heb te maken met kilss die niet uit

Huh?

@rullez goed idee maar nielsd was je vorr zoals ie zei.

Want ik zoe namelijk heel wat liedje voor op de comp te zetten...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.