Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Guild wars factions

Hallo, ik heb zojuist GWF gekocht en ik heb voor WARRIOR en ASSASIN.

Denken jullie dat dat een goede keuze is?

Ik zou graag jullie reactie horen, dus post ajb... _O_

Bedankt,

Blu3ice

Featured Replies

ja dat is best een goede keus ik heb zelf ook guid wars factions ik heb hier een mesmer en ook een assasin en ben met ze allebei nu in lvl 12 mijn zus heeft het ook maar k weet niet welke zij is maar die is wel erg goed zij heeft het spel later als mij gekocht en zij is nu al lvl 21

BTW heb je al een guild als je die nog niet heb dan wil ik u graag uitnodigen bij onze guild wij hebben nu dacht het 5 of 7 leden

  • 2 weeks later...

Ik heb zojuist ook guild wars factions gekocht en heb gekozen voor ranger/monk, is dit een goede keuze :?

  • 4 months later...

Er is geen goede of slechte keuze...

Ik heb nu Prophecies en Nightfall, dus geen XP met Factions, maar de proffesies zijn niet beter dan anderen... wel raad ik af om its als Me/W of E/W te doen, omdat je armour daar niet zo goed mee werkt...

ook moet je op je gevoel afgaan. houd je van beuken, wordt warior, houd je van anderen helpen, word Monk, houd je van als een idioot op een afstandje nuken, wordt Elementalist. Zelf houd ik van de kracht van andere gebruiken en natuur, dus wordt ik Me/R (ik ben in het echt geen psygopaat hoor)

conclusie: doe maar gewoon wat je wilt met proffesies, en vergeet niet dat je 4 slots hebt, er geen slechte keuze is en dat je slechte mannetjes altijd kan deleten

Edited by 7ulian

  • 2 months later...

Ik heb Warrior/Monk. Zelf vind ik dat een slimme keuzen.

Here i am:

Warrior/Assassin: Slechte keuze. De assassin is zoiezo slecht. Je kan beter Warrior/Monk nemen.

Ranger/Monk: Ja. Monk is bij iedere prof goed :)

Warrior/Monk: Idd een slimme keuze :)

Die van mij is ook Warrior/Monk. Na al het knokken met de Warrior moet je toch wel een beetje health krijgen door de skills van een monk :D

  • 4 weeks later...
.......... zij is nu al lvl 21

lijkt me sterkt als 20 max is he :duh:

en over je profession, dit maakt geen bal uit, je kan alijtd weer verandere en voor elke prof combi is een build te verzinnen waar mee je wat kan Guildwiki staat er vol mee (hoop niet dat het reclame is ) , al gebruik ik nooit builds daaruit, vind het leuker ze zelf te verzinnen :)

Assisan zuigt.

Het zijn wel quickkillers maar ze killen niet :-(

Ik zou voor ele monk gaan ;)

En prof maakt wel uit.

Want je kan aleen maar second prof veranderen.

Warrior monks ownen ook (dat ben ik )

Add Meneer Pinda

Edited by BigT

.......... zij is nu al lvl 21

lijkt me sterkt als 20 max is he :duh:

en over je profession, dit maakt geen bal uit, je kan alijtd weer verandere en voor elke prof combi is een build te verzinnen waar mee je wat kan Guildwiki staat er vol mee (hoop niet dat het reclame is ) , al gebruik ik nooit builds daaruit, vind het leuker ze zelf te verzinnen :)

dat kan weldegelijk. als je lvl 20 bent en je gaat lvl up dan zie je daar nogsteeds lvl 20 staan maar dan ben je tog eigleijk lvl 21.

.......... zij is nu al lvl 21

lijkt me sterkt als 20 max is he :duh:

en over je profession, dit maakt geen bal uit, je kan alijtd weer verandere en voor elke prof combi is een build te verzinnen waar mee je wat kan Guildwiki staat er vol mee (hoop niet dat het reclame is ) , al gebruik ik nooit builds daaruit, vind het leuker ze zelf te verzinnen :)

dat kan weldegelijk. als je lvl 20 bent en je gaat lvl up dan zie je daar nogsteeds lvl 20 staan maar dan ben je tog eigleijk lvl 21.

Nee want je word niet sterker,

Dat is aleen dat je nog skills kan kopen maar niet je points omhoog kan halen.

Hoger dan 20 en sterker kan je NIET worden.

dat weet ik wel. maar 20+1=21 ze was 20 1 lvl er bij (als je het in je gedachten teld) 21. dat bedoelde ik.

dat weet ik wel. maar 20+1=21 ze was 20 1 lvl er bij (als je het in je gedachten teld) 21. dat bedoelde ik.

srry dit slaat eignelijk nergens op... je krijgt GEEN xtra attribut points GEEN extra Health alleen een extra skill point

als je cntrl+click doet op je XPbar zie je ook de text staan dat je niet een nieuwe lvl earnd maar alleen een skill point.

Anders zou ik allang lvl 1372890 zijn

Zou ook een beetje onlogish zijn want dan zou je zelf alles bij moeten gaan houde. En dat zou betekene dat bij je gemidelde FoW/Uw solo je al een lvl up ben :)

Edited by Plantebak

  • 1 month later...

ff vraagje over guildwars...ik las in pc gamer dat je na vaste periode doodgaat en altijd dus opnieuw moet beginnen met je character....

1 Is dit waar

2 Waarom zou ik het spel kopen, pluspunten :puh:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.