June 6, 200620 yr weet er iemand een gratis klein (of groot) programma waarme eje dvd's afspeel.. k had er wel 1 maar de comp is leegehaald en heb er geen meer.. dus wie weet er 1?
June 6, 200620 yr Met Windows Media Player en Winamp kun je je DVD's bekijken Verder weet ik 1,2,3 geen ander programma waar het mee kan!
June 6, 200620 yr Author ja maar in windows midia player zegt dit.. iets heel erg vaags: Kan geen dvd-video afspelen. Open het onderdeel Beeldscherm in het Configuratiescherm en stel een lagere schermresolutie en kleurkwaliteit in. Klik op Meer informatie om de Probleemoplosser voor dvd te openen... iemand weet wat ik moe doen
June 6, 200620 yr Ja, je moet laatste muisknop op buroblad klikken en dan eigenschappen en dan een lagere beeldresolutie instellen! Dan moet hij het doen in Windows Media Player.
June 6, 200620 yr Author jah dta heb ik natuurlijk al stuk of 100 keer geprobeert.. lukt nie.... kan iemand gewoon een link geven naar een goed dvd afspeel programma??
June 6, 200620 yr Hoi Bronzeknieschijf, een goed dvd-afspeel programma moet je meestal kopen. Daar hangen natuurlijk ook prijs-kaartjes aan. Ik denk dat er niet echt een super-stabiel gratis programma is buiten Windows Media Player om. Je kan natuurlijk altijd een betaald programma uitproberen, denk aan Powerdvd of een programma dat bij je dvd-brander/romspeler zit. Klik hier om het programma Powerdvd uit te proberen. Wil je nergens voor gaan betalen weet ik het ook niet meer, mischien nieuwe windows media player downloaden? - Heb je wel een dvd-rom speler in je computer?
June 6, 200620 yr Author jaaaaaa dat was et.. power dvd... k wist de naam nie meer wat we vroeger hadde!!!... dat ligt hier nog ergens... BETAALD!!! vet veel bedankt summer.. ohjah... we krijge eindelijk nieuwe computer.. nie wat ik allemaal wou maar t is te doen totdat ik zelf geld heb voor computer!!.. dus dan ziek je wel weer snel bij mta
June 6, 200620 yr Winamp is ook een goeie Programma om DVD's mee te bekijken! Winamp NL Winamp EN Winamp is volledig gratis!
June 6, 200620 yr Author jah das ook een goede... is er eigenlijkeen forum voor freeware??? zouw er eigenlijk wle moeten zijn!!!
weet er iemand een gratis klein (of groot) programma waarme eje dvd's afspeel.. k had er wel 1 maar de comp is leegehaald en heb er geen meer.. dus wie weet er 1?