Jump to content
Geplaatst:
comment_36466

Confirmed music tracks include: Lil Louis - French Kiss, A Guy Called Gerald - Voodoo Ray, NWA - Express Yourself, and "that track from a seminal 90's grundge band".

PSM2 said that they drove from Los Santos to Las Venturas in 5 minutes on a Wayfarer. That was however, taking the shortest route, and the same journey would take 30 minutes cross-country.

PSM2 are convinced that skateboards will be in the game.

They also claim that you can control all of the planes in San Andreas, including Private Jets. You can carry up to eight gang members with you on a bigger plane/helicopter.

No more heart icons—Eating food is the only way to replenish your health.

They are also pretty sure that there will be quad bike racing side missions.

PSM2 say that, when on a BMX, you can bunny hop by holding down L1. The longer you hold it the further you jump.

hier is de vertaling:

Bevestigde muziek tracks zijn: Lil Louis - French Kiss, A Guy Called Gerald - Voodoo Ray, NWA - Express Yourself, and "that track from a seminal 90's grundge band".

Ze beweren ook dat alle voertuigen bestuurbaar zijn inclusief de prive jet!

U kunt tot 8 bendeleden dragen met een groter vliegtuig/helikopter.

Eten is het enige waar je je gezondheid mee op peil houdt.

Er zijn ook quad bike racing missies.

Als je op een BMX zit kun je ook bunny hop uitvoeren

Dat doe je door L1 in te drukken,hoe langer je L1 in drukt des te verder je komt.

Bewerkt: door gta player

Featured Replies

Geplaatst:
comment_36716

se7en jij vond mijn informatie nep he? van dat skateboard enz. nou er staat hier dat het er wel in staat. ;)

Geplaatst:
comment_36725
se7en jij vond mijn informatie nep he? van dat skateboard enz. nou er staat hier dat het er wel in staat. ;)

hallo, :(

doen we effe rustig kijk se7en kon het toch ook niet ZEKER weten hij wou zekerheid hebben, geen reden om hem zo neer te halen ;)

maar die info is wel van hoge betrouwbare kwaliteit van de psm2 toch nou dan geen vuiltje aan de lucht

Geplaatst:
comment_36740

hallo, :(

doen we effe rustig kijk se7en kon het toch ook niet ZEKER weten hij wou zekerheid hebben, geen reden om hem zo neer te halen ;)

maar die info is wel van hoge betrouwbare kwaliteit van de psm2 toch nou dan geen vuiltje aan de lucht

maar ik had die info al eerder dan dat het hier staat ;)

maar dat maakt niet uit

Bewerkt: door THE UNDERDOG

Geplaatst:
comment_36745
Niet te gek gaan denken he spike met ideeen zoals dat je misschien ook boodschappen moet doen voor je kind ik zeg ook maar wat ;) :ibuk:

wahahhah, nee zo dom ben ik ook weer niet :puh: .

Geplaatst:
comment_36767
ik wil maar 1 ding weten kan je in zon heel groot vliegtuig vliegen?

ja samen met acht gang members :D

Geplaatst:
comment_36846

dat is zeker lauw van gta vliegen in meer vliegtuigen dan alleen een watervliegtuig.

er komen zieken dingen in de nieuwe gta laat staan wat voor geke shit ze dan wel niet voor ons in petto hebben in de versie na GTA SA :D

Geplaatst:
comment_36849

Erm?

O ja? :huh:

Dan weet je meer als ik, en ik denk als menig ander lid ...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.