Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_435332

Het is niet mogelijk een Registreer pagina te maken in de client script-taal HTML. Omdat deze taal direct de browser ingeladen word. Php of een andere degelijke taal word eerst van de server-sided kant bewerkt door de Script-parser daarna word deze terug gestuurt naar de browser. En heb je nergens problemen mee, niemand ziet de php-code dus ook het wachtwoord en de gegevens niet. Want die zitten in het phpscript en die zie je niet in de broncode. Alleen de Html opbouw, en de verdere tekst.

Er zijn wel inlog script's voor HTML dmv. Javascript, deze zijn in ieder geval zeer snel achterhaalt. Door even in de broncode te kijken weet men eht wachtwoord al en is je geheime pagina, niet meer geheim. En je kan ook geen registratie gebruiken. Wil je hier toch mee aan de slag, omdat je webhost geen php aan kan. Klik dan hier voor het inlog script op javascript basis.

Zoals Robin al aangaf kan je beter beginnen met de server-sided script taal Php. Hiermee kunnen mensen zich aanmelden en registreren en eventueel zoveel doen als je wilt. Ik heb even een script gevonden voor je want die van Robin was alleen een inlog script. Dus geen, aanmeld/registratie script. Klik hier voor het php aanmeld script.

Geplaatst:
comment_435392

Ik heb ooit een codeer script voor html gezien misschien dat je het zo kan VERMOEILIJKEN om het wachtwoord van een javascript te zien.

Op deze pagina kan je je html code coderen

Het is waarschijnlijk niet 100% waterdicht maar zal toch al heel wat mensen tegenhouden, ik schat dat zo'n 70% van de mensen die weten dat je JS in de broncode kan zien hierdoor word tegengehouden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.