whowwwkeeej hier gaan we dan, zag net topic over vcn gebouw, maar dat heb ik nie nodig, die chopper die erop staat wel, da ding is geweldig, geschikt voor het echte stuntwerk, enige tijd oefening is wel verreist maar met de vcn maverick kun je salto's en zijwaardse salto's maken en met een beetje geluk ken je nog gekkere dingen uithalen met die chopper echt heel leuk en uiteraard is ie ook geschikt om zeer nouw onder vies lage bruggen te vliegen, toch raad ik het aan om een sea sparrow daar voor te gebruiken, ikzelf ben nu zover dat ik met de apache full speed onder een brug door raas, enige oefening was zeker nodig en het aantal ziekenhuis bezoeken waaren onderhand ook schrikbarend maar het mooiste is als je een sparrow hebt in mta en er zit iemand naast je en je gaat met een rotgang onder een brug door dan zijn de reacties daarop leuk bijna niemand doet het of kan het, nu nog uniek straks nie meer, probeer maar, het is toch weer een verreiking op je skills in gtavc.......
whowwwkeeej hier gaan we dan, zag net topic over vcn gebouw, maar dat heb ik nie nodig, die chopper die erop staat wel, da ding is geweldig, geschikt voor het echte stuntwerk, enige tijd oefening is wel verreist maar met de vcn maverick kun je salto's en zijwaardse salto's maken en met een beetje geluk ken je nog gekkere dingen uithalen met die chopper
echt heel leuk en uiteraard is ie ook geschikt om zeer nouw onder vies lage bruggen te vliegen, toch raad ik het aan om een sea sparrow daar voor te gebruiken, ikzelf ben nu zover dat ik met de apache full speed onder een brug door raas, enige oefening was zeker nodig en het aantal ziekenhuis bezoeken waaren onderhand ook schrikbarend maar het mooiste is als je een sparrow hebt in mta en er zit iemand naast je en je gaat met een rotgang onder een brug door dan zijn de reacties daarop leuk
bijna niemand doet het of kan het, nu nog uniek straks nie meer, probeer maar, het is toch weer een verreiking op je skills in gtavc.......