June 7, 200620 yr yo, ik heb mta:sa gedownload maar ik heb 2 vrage 1) kan je ergens zien welk speltype een bepaalde server is ?? of wat je juist moet doen ? (achtervolgen, racen, elkaar vernietigen, ...) 2) ik word dikwijls gekicked van een server met de melding " kicked from server, suspected cheating" Maar ik cheat niet !!!!!
June 7, 200620 yr yo,ik heb mta:sa gedownload maar ik heb 2 vrage 1) kan je ergens zien welk speltype een bepaalde server is ?? of wat je juist moet doen ? (achtervolgen, racen, elkaar vernietigen, ...) 2) ik word dikwijls gekicked van een server met de melding " kicked from server, suspected cheating" Maar ik cheat niet !!!!! 1) : Soms kan je in de naam van de server zien wat met er in het grootste deel speelt. In tegenstelling tot sa-mp kan je niet zien welke game-mode/spel-type er word gespeeld. Want er zijn heel veel verschillende gamemodes ook wel mappen genoemt in MTA:Sa race. 2) : Dit kan een bug wezen, krijg je dit echt bij elke server? Ik dacht dat dit zo onderhand wel een beetje eruit was. Die bug dan. Nou in ieder geval veel succes.
June 8, 200620 yr Author Thnx Nog iemand ideeen om ''suspected cheating" op te losse ???? (heb al 1 patch gedownload)
June 10, 200620 yr Je moet een schone installatie van GTA San Andreas hebben om MTA te kunnen spelen. Verwijder dus mods en andere tools.
June 10, 200620 yr Author Dus nieuwe auto's enzo eruit verwijderen ??? of is het misschien omdat ik er eens een NO-CD patch heb geinstalled??????? Edited June 10, 200620 yr by El_EviL_{EL}
June 10, 200620 yr Dus nieuwe auto's enzo eruit verwijderen ???of is het misschien omdat ik er eens een NO-CD patch heb geinstalled??????? Ik raad je mta af als je de hoofdbestanden aan hebt gepast. Voor mod(ificatie's) of andere aanpassingen. Zoals Joriz al had vermeld moet je gewoon met je originele GTA:Sa dvd het spel opnieuw instaleren. En een no-cd patch moet niet veel uitmaken. Zolang je maar de normale originele versie van San andreas hebt. Veel succes.
June 10, 200620 yr Author Misschien kan ik eens SA:MP probere ziet er ook leuk uit waar kan ik die downloaden ???
June 10, 200620 yr Misschien kan ik eens SA:MP probere ziet er ook leuk uit waar kan ik die downloaden ??? www.sa-mp.com
yo,
ik heb mta:sa gedownload
maar ik heb 2 vrage
1) kan je ergens zien welk speltype een bepaalde server is ?? of wat je juist moet doen ? (achtervolgen, racen, elkaar vernietigen, ...)
2) ik word dikwijls gekicked van een server met de melding " kicked from server, suspected cheating"
Maar ik cheat niet !!!!!