Jump to content
Geplaatst:
comment_435561

Kent en/of speelt iemand hier Club Penguin?

Het is een spel waarbij je als pinguin allerlei dingen kan doen. Een account is gratis, en die kan je aanmaken op Miniclip of de Club Penguin site. Je kunt met een account door het hele spel gaan, alleen je kan maar een beperkt aantal dingen. Als je alle mogelijkheden wilt hebben, dan moet je member worden. En dan kost geld. Als je member bent, kun je o.a. kleding kopen, en je kunt een grotere iglo krijgen.

Als je geen member bent, kun je gratis kleding krijgen (een hoedje o.i.d.), en een puffle/pet kopen. Die moet je kopen bij de Pet Shop, alleen je kunt alleen maar de blauwe kopen. Als je een puffle heb, kun je naar je iglo gaan. Het nadeel van een puffle is, is dat je hem wel moet voeren, laten spelen en moet laten slapen. Zelf he ik weleens gehad, dat ik hem een hele tijd niet had gevoert, en dat hij toen weg was gelopen. Om iets leuks te kopen, moet je coins verdienen. Je kunt hiervoor gaan vissen, een baantje bij de Pet Shop nemen, of bij de Coffee Shop. Ook kun je van een sneeuwberg afglijden, met een band. Als je wint krijg je 20 coins. Zelf vind ik Ice Fishing (vissen) het snelst geld verdienen, als je het tot het einde doet heb je al 120 coins.

Ik in het spel:

Username: Stegosaurus

Member: nee

Secret Agent: Ja

Pets/puffles: 2

En verder heb ik bijna alle gratis dingen :).

Als je je mening geeft, vertel dan ook waarom je iets vind. Dan heeft de rest er ook wat aan. Dank je.

Bewerkt: door Ferre

• Reacties 114
  • Bezichtigingen 23.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_473660
maar waar is het dan precies kan iemand ff een kaartje of een screen geven van die banjo?

Als je al in die kamer kan komen is het antwoord vrij simpel, je moet een tijdje wachten voordat hij voorbij komt drijven.

Als je die kamer niet kan vinden zal ik zo een kaartje voor je posten. ;)

[Edit]

Aangezien je via PB aangaf dat je het niet kan vinden zal ik een routebeschrijving posten. ^_^

Ga eerst via het kaartje naar de plaza:

cpb1nh3.th.jpg

Daar zie je voor de Pet Shop een put:

cpb2ed5.th.jpg

Als je met je muis op die put staat opent hij de deksel, klik daar dan op zodat je erin gaat:

cpb3mf1.th.jpg

Dan ben je in de kamer aangekomen, als je daar even wacht zie je vanzelf de banjo voorbij komen drijven:

cpb4bh8.th.jpg

Nu moet het wel lukken lijkt me, succes ermee! :)

Bewerkt: door Jowx

Geplaatst:
  • Auteur
comment_473729
Hoe moet ik iemand toevoegen in mijn vriendenlijst :?

Klik op een andrere pinguin, en dan op dat blije gezichtje. Dan is er een berichtje gestuurd naar diegene en als hij Yes zegt dan is hij je vriend. En als hij No zegt dan...uhh...tja...heb je pech ;).

Geplaatst:
  • Auteur
comment_473745

1. Ja, je moet elkaar ontmoeten. Dus als je mijn wilt toevoegen (Stegosaurus) dan zullen we eerst moeten afspreken.

2. je kunt naast achtergronden en kleuren niks kopen. Je kunt wel free items en pins zoeken in het landschap. Die zijn meestal wel tijdelijk. Dus check de krant (linksboven), ik raad het je aan om hem 2 keer per week te lezen zodat je altijd op-to-date bent voor events en nieuwe dingen voor je penguin. Als je member bent (daar moet je voor dokken) kun je alles kopen. Hier vind je meer informatie over een lidmaatschap: https://secure.clubpenguin.com/membership/

Geplaatst:
  • Auteur
comment_474407

Klopt, bij jouw account is de 'Ultimate Save-Chat' ingeschakeld. Als je bij het registreren op 'Standard Save-Chat' had geklikt dan kon je wel zelf berichten typen. Máár je kan alsnog de 'Standard Save-Chat' instellen. Toen je bij het registreren op 'Ultimate Sav-Chat' klikte moest je ook een 'Parent Password' (wachtwoord voor je ouders) opgeven. Oke, maar nu gaan we even de 'Standard Save-Chat' instellen. Ga in een server; speel dus het spel. Dan heb je rechtsonder in die blauwe balk een icoontje met een vraagteken, klik daarop. Dan krijg je een menu, klik dan op 'Ultimate Sav-Chat' en vul het wachtwoord van je ouders in. Als je hem zelf hebt ingetypt (:puh:) dan weet je hem misschien nog en ander vraag je het aan je ouders. Als het goed is kun je nu ook zelf berichten typen :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_488087

Hallo,

Ik ben van 4 t/m 11 augustus weggeweest en ik ging het weer spelen vandaag. Ik heb dus gemerkt dat CP helemaal in het teken staat van sport. Dus ik ging gelijk zoeken naar nieuwe gadgets. Ik heb dus gemerkt dat er bij IJs Hockey een team blauw en team rood is. Ik weet waar ik ook zo'n 'rood/witte en blauw/witte facelift' kan krijgen. Ook heb ik nog de IJshockey pin (Ski Village) gevonden. Willen jullie me vertellen wat ik heb gemist? :puh: En hoe doe je dit en/of waar vind je dit?

PS: F*CK BLAUW! ROOD 4 LIFE MOTHERF*CKERS! 8)

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_501018

hey , heb ik ook club penguin gespeeld , erg leuk spel maar kben er te oud voor geworden.

kheb bijna alle oude items die nu niet meer gekocht kunnen worden.

als je echt wilt uitblinken moet je minstends een member worden maar als je dat toch van plan bent

kan je mijn account nemen , dan begin je met 36 oude items die niemand heeft.

als het je wat lijkt , kijk dan op marktplaats en type club penguin in.

dan kan je mijn advertentie zien.

link: http://www.marktplaats.nl/index.php?url=ht...26search%3DZoek

alvast bedankt

johnny

Bewerkt: door Mr_Cash

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.