Jump to content
Geplaatst:
comment_435561

Kent en/of speelt iemand hier Club Penguin?

Het is een spel waarbij je als pinguin allerlei dingen kan doen. Een account is gratis, en die kan je aanmaken op Miniclip of de Club Penguin site. Je kunt met een account door het hele spel gaan, alleen je kan maar een beperkt aantal dingen. Als je alle mogelijkheden wilt hebben, dan moet je member worden. En dan kost geld. Als je member bent, kun je o.a. kleding kopen, en je kunt een grotere iglo krijgen.

Als je geen member bent, kun je gratis kleding krijgen (een hoedje o.i.d.), en een puffle/pet kopen. Die moet je kopen bij de Pet Shop, alleen je kunt alleen maar de blauwe kopen. Als je een puffle heb, kun je naar je iglo gaan. Het nadeel van een puffle is, is dat je hem wel moet voeren, laten spelen en moet laten slapen. Zelf he ik weleens gehad, dat ik hem een hele tijd niet had gevoert, en dat hij toen weg was gelopen. Om iets leuks te kopen, moet je coins verdienen. Je kunt hiervoor gaan vissen, een baantje bij de Pet Shop nemen, of bij de Coffee Shop. Ook kun je van een sneeuwberg afglijden, met een band. Als je wint krijg je 20 coins. Zelf vind ik Ice Fishing (vissen) het snelst geld verdienen, als je het tot het einde doet heb je al 120 coins.

Ik in het spel:

Username: Stegosaurus

Member: nee

Secret Agent: Ja

Pets/puffles: 2

En verder heb ik bijna alle gratis dingen :).

Als je je mening geeft, vertel dan ook waarom je iets vind. Dan heeft de rest er ook wat aan. Dank je.

Bewerkt: door Ferre

• Reacties 114
  • Bezichtigingen 23.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_505550
Ik ben nu ook member ervan (Donwell), maar kan iemand me alles een beetje uitleggen??

Je bent een penguin en je kan vrienden maken en toevoegen, naar leuke plekken toe en je kan (of moet) coins verdienen. Met dat geld kun je leuke dingen kopen/betalen, je kan kaarten sturen naar andere penguins, je kan een huisdier nemen (alleen je moet dan wel weer eten betalen) en nog veel meer. Als je betaald lid bent dan kun je veel meer dingen kopen. Je kan nu alle kleren kopen, je iglo een beetje pimpen en meer huisdieren krijgen. Voor meer info: https://secure.clubpenguin.com/membership .Dus ik zou zeggen, ga gewoon eens een uurtje CP spelen en ondek het allemaal zelf :puh:!

hoe krijg je zo'n truiu precies?

edit: ik heb hem al :)

Omdat ik er een screenshot van postte! :engel:

Geplaatst:
comment_505604
Voor als je een mooie trui wilt :)

Ik heb dat truitje ook al (is wel moo :puh:)

Maar ik heb nog een vraagje:

Soms pas ik iets aan aan m'n pinguin (bv. ik doe hem dat truitje aan), ik log uit, en de volgende keer als ik inlog heeft hij dat truitje niet aan en is hij als tervoren...

Kan iemand me daarmee helpen ... :?

Geplaatst:
comment_505627

Ik ben nu ook member ervan (Donwell), maar kan iemand me alles een beetje uitleggen??

Je bent een penguin en je kan vrienden maken en toevoegen, naar leuke plekken toe en je kan (of moet) coins verdienen. Met dat geld kun je leuke dingen kopen/betalen, je kan kaarten sturen naar andere penguins, je kan een huisdier nemen (alleen je moet dan wel weer eten betalen) en nog veel meer. Als je betaald lid bent dan kun je veel meer dingen kopen. Je kan nu alle kleren kopen, je iglo een beetje pimpen en meer huisdieren krijgen. Voor meer info: https://secure.clubpenguin.com/membership .Dus ik zou zeggen, ga gewoon eens een uurtje CP spelen en ondek het allemaal zelf :puh: !

Ok, maar ik kan niks kopen!! Daar moet je Member voor zijn, maar dat hoeft voor mij niet...

Geplaatst:
comment_505688

Donwell, je kan wel items kopen zoals: Kleuren voor je pinguin, achtergronden voor je profiel, en soms kan je nog iets kopen (zoals de T-shirt voor de vuurtoren).

Je kan natuurlijk ook nog de secret pins verzamelen die zijn gratis en meestal om de 14 dagen.

Kan iemand me nog helpen met de vraag hierboven ^^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_505701
Soms pas ik iets aan aan m'n pinguin (bv. ik doe hem dat truitje aan), ik log uit, en de volgende keer als ik inlog heeft hij dat truitje niet aan en is hij als tervoren...

Kan iemand me daarmee helpen ... :?

Is dat soms of altijd? Ik heb het niet. Ik weet ook niet 1-2-3 wat ik daaraan kan doen, misschien kun je het CP even laten weten? kijk hier: http://clubpenguin.com/help/contact/index.html en hier eens: http://clubpenguin.com/help/index.html

Misschien is dit filmpje handig voor je Donwell (en andere): http://clubpenguin.com/help/tutorials/howto.htm

Geplaatst:
  • Auteur
comment_508051

Jaja, het is weer zover! Er zijn weer nieuwe dingen! :)

De vuurtoren pin:

Je kunt nu ook lampen zoeken. Als ik het goed heb, krijg je een mooi achtergrondje van de vuurtoren. Ik ben nu bezig met een lijstje van de vindplaatsen.

Nummer 1 (@ Mine):

cp2di9.png

Nummer 2 (@ The Plaza):

cp1rh7.png

Nummer 3 (@ Lodge Attic):

cp4je0.png

Nummer 4 (@ Night Club):

cp3vr3.png

Nummer 5 (@ Boiler Room):

cp5so1.png

Deze post wordt mede mogelijk gemaakt door de leden; XboxGta, Dynamic en Ferre.

Geplaatst:
comment_510042

voor wie een member wilt worden , kijk eerst op mijn advertentie.

ik heb een penguin met bijna al de oude kleding en items die je nu niet meer kan halen.

en dat zorgt gegarandeerd voor veel bekijks!

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=ht...26search%3DZoek

Bewerkt: door Mr_Cash

Geplaatst:
comment_511218

hallo ik ben nieuw op deze site en ik speel ook club penguin

ik vind het echt een tof spel ik ben ook member

allen me vraag is hoe word ik secret agent

want ik doe de hele tijd die secret agent test maar ik krijg die sphy fone niet

kunnen jullie me helpen en hier is wat info over me penguin

secret agent: nog niet

puffles: 1

naam: lijpe kees

wachtwoord: zeg ik niet :*D

member: ja

en ik heb ook alle landen kleuren en achtergrondjes :klap:

doei en alvast bedank

en ik heb nog een vraagje

hoe kan je een eigen foto van je penguin hier op internet zetten :sst:

kan iemand me daar mee helpen :clown::sst:

doei :engel:

en ik weet echt niet hoe je een secret agent kkan worden kan iemand me daar bij helpen :klap:

alvast bedankt :slotje:

doei :cya:

>>> Door Lantyz: triplepost samengevoegd. Gebruik de EDITknop in plaats van twee posts onder elkaar te zetten, svp.<<<

Geplaatst:
  • Auteur
comment_511487
voor wie een member wilt worden , kijk eerst op mijn advertentie.

ik heb een penguin met bijna al de oude kleding en items die je nu niet meer kan halen.

en dat zorgt gegarandeerd voor veel bekijks!

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=ht...26search%3DZoek

Geen reclame hier op het forum, zie ook de GTAForum Regels

en ik heb nog een vraagje

hoe kan je een eigen foto van je penguin hier op internet zetten :sst:

kan iemand me daar mee helpen :clown::sst:

doei :engel:

Dubbelposten, in dit geval tripleposten (3×) is niet de bedoeling, bewerk gewoon je bericht.

Antwoord op je vraag: Ga naar de GTAForum HelpDesk en druk Ctrl+F in, typ dan ImageShack in en dan kom je bij een punt uit hoe je een plaatje op het web kan zetten. Maar natuurlijk moet je eerst een plaatje maken, dat doe je met de knop Print Scr (Sys Rq) naast/in de buurt van F12 netzoals op dit plaatje: klik

-Je logt je in

-Je klikt rechtsboven op het tekentje met een M

-Er verschijnt een venster, daar staat er weer een M

-Klik daar nog eens op en volg dan de instructies...

:cya:

Aanvulling: als je ze dus goed heb ingevult (kan jij niet weten) dan zie je dat je als je de volgende keer inlogt dat je geheim agent bent. ! Als 1 keer (voor 24 uur) gebanned bent van CP dan kun je nog SA worden, maar bij 2 of meer niet.

-------------------------------

De vuurtoren is geopent en je kan een muts krijgen! :)

Screenshots:

Grand Opening!

De band is er ook weer bij, met een leuk liedje!

Je kan een muts krijgen, en zal die plek waar het bordje 'Coming Soon' op staat een nieuwe game betekenen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.