Jump to content
Geplaatst:
comment_435818

Wie heeft nog een goeie runescape acocunt, met hoge levels enzo.

Ik heb zelf wel wat spullen..

Ik weet niet of iemand het wel wil geven maar ik zal hem heel dankbaar zijn.

De levels die ik heb zijn:

naamloos4mp.png

Ik zoek er dan wel 1 met hogere levels.

Ik ben er al verslaaft aangeraakt :puh:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_442580

Ik wil het je wel geven.

Stuur me een pm als je het nog wilt. Dan vermeld ik al mijn gegevens.

Mijn account is nog ietsje hoger dan dat van jou.

Mijn hoogste skill is mining met 63 en mijn combat 50.

Geplaatst:
comment_448660
wat houd java in heb niet zoveel verstand van computers?

Runescape is op Java gebouwd, net als sommige spelletjes op internet op Flash. Als Runescape het gewoon doet nu, dan heb je Java reeds geinstalleerd.

Geplaatst:
comment_448665

Hey Rullez, :cya:

Java is een programma waarmee bepaalde programma's functioneren. Dit is noodzakelijk voor onder andere Runescape en dergelijke dingen. Als je dus van plan bent om Runescape eens te gaan spelen dan heb je dit nodig. Dit progje kan je >Hier op de Java Site< downloaden. ;)

Veel plezier als je van plan was met Runescape te starten. :Y

Velaro. :cya:

Geplaatst:
comment_448666

'T is leuker om zelf helemaal vanaf de start te beginnen, anders begin je meteen met goeie dingen maar weet je niet hoe het moet.

Netzoiets als een Save voor SA te downloaden waar je alleen nog End Of The Line moet doen, terwijl je nog niks weet van het verhaal, de controls enz enz

Geplaatst:
comment_449788

Veel mensen doen hier aan, wat uiterst dom is. Een verneukt account zou ik je wel willen geven. Maar een goeie natuurlijk niet. Je haalt, wat ik misschien heb opgebouwt, misschien weer helemaal naar beneden en dat zou ik dan niet willen. (Ik heb geen account) En in de regels staat dat het illegaal is, dus heb je pech.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.