Geplaatst: 8 juni 200618 jaren comment_435978 Ik ben op dit moment bezig met het uitvogelen van de datatypes in main.scm De standaard opbouw van codes in de main.scm is xxxx.yy.zzzz... xxxx is de opcode yy het datatype en zzzzz de data. In VC en GTA III was het nog "relatief" simpel je had 01 voor jumps 02 voor global vars 03 voor local vars etc... In SA zijn er een hoop nieuwe bijgekomen. zoals bijvoorbeeld 09 voor text. Kan iemand mij een lijstje geven met alle data types en een (korte) uitleg wat ze doen ? GReetzzz Galax
Geplaatst: 8 juni 200618 jaren comment_436240 Ik denk (Weet voor 90% zeker) dat je voor geavanceerdere modding bij GTAForums.com moet wezen, succes.
Ik ben op dit moment bezig met het uitvogelen van de datatypes in main.scm
De standaard opbouw van codes in de main.scm is xxxx.yy.zzzz...
xxxx is de opcode yy het datatype en zzzzz de data.
In VC en GTA III was het nog "relatief" simpel je had 01 voor jumps 02 voor global vars 03 voor local vars etc...
In SA zijn er een hoop nieuwe bijgekomen. zoals bijvoorbeeld 09 voor text.
Kan iemand mij een lijstje geven met alle data types en een (korte) uitleg wat ze doen ?
GReetzzz Galax