Geplaatst: 19 oktober 200420 jaren comment_36568 Hallo, ik heb Collision File Editor 1.1 BETA gedownload, maar, hij wil hem niet unzippen. Kan iemand mij helpen? Gr. Tim. Alvast bedankt!
Geplaatst: 19 oktober 200420 jaren Auteur comment_36604 Download WinZip even van Download.com Heb ik al gedownload, maar, hij wilt het gewoon niet doen!
Geplaatst: 19 oktober 200420 jaren comment_36612 waar heb je hem gedownload..misschien heb je wel een valse ofzow?? winrar is ook een goed programma Op mijn site kun je er in ieder geval een downloaden die het WEL doet. mijn site is http://gtamodding.gtagames.nl/ Ga dan naar TOOLS voor MAPPING dit topic hoort hier trouwens niet thuis -moved to modding vragen-
Geplaatst: 19 oktober 200420 jaren Auteur comment_36724 waar heb je hem gedownload..misschien heb je wel een valse ofzow??winrar is ook een goed programma Op mijn site kun je er in ieder geval een downloaden die het WEL doet. mijn site is http://gtamodding.gtagames.nl/ Ga dan naar TOOLS voor MAPPING dit topic hoort hier trouwens niet thuis -moved to modding vragen- Maar, ik heb alle twee de programma's die jullie hier noemen, en alle twee werken, alleen deze wil hij niet unzippen!
Geplaatst: 19 oktober 200420 jaren comment_36761 download winrar eens...misscien doet hij het dan wel (pak wel de Dutch version)
Geplaatst: 19 oktober 200420 jaren Auteur comment_36785 download winrar eens...misscien doet hij het dan wel (pak wel de Dutch version) Heb ik ook, maar, ik zal hem wel overnieuw downloaden, alvast bedankt
Geplaatst: 19 oktober 200420 jaren Auteur comment_36791 download winrar eens...misscien doet hij het dan wel (pak wel de Dutch version) Hij doet her dan nog steeds niet . Kan iemand misschien via msn het programma sturen?? Groetjes, Tim.
Geplaatst: 29 oktober 200420 jaren comment_40931 Download dan vanaf andere site/mirror dit programma. Dit is enige wta het kan zijn volgensmij.
Geplaatst: 23 november 200420 jaren comment_52829 heb precies het zelfde :S hij pakt een par bestanden uit behalfe de .exe en hij geeft een fout melding :S
Hallo, ik heb Collision File Editor 1.1 BETA gedownload, maar, hij wil hem niet unzippen.
Kan iemand mij helpen?
Gr. Tim.
Alvast bedankt!