LCS Kopen? 24 leden hebben gestemd
-
1. Ja Of Nee?
-
Ja, dat was ik toch al van plan.13
-
Nee, dat was ik toch al niet van plan.5
-
Ja, nu ben ik overtuigd!2
-
Nee, ik haak maar af...4
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Hoewel het mij nog niet helemaal duidelijk is of LCS nu al uit is in Europa (Je hoort mensen zeggen dat ze hem al hebben), is ie in ieder geval uit in de VS.
Als ik grote Amerikaanse sites bekijk, zie ik helaas dat de game toch wat teleurstellend kan zijn. Zelfs de graphics zijn een regelrechte port van de PSP versie, met alleen een hogere resolutie. Dat valt ook goed te zien op de (tien) vrijgegeven screenshots. Verder wordt het ontbreken van de MP mode ook als een minpunt gezien, en dat kan ik goed begrijpen.
Hoewel ik Amerikaanse sites als GameSpot en IGN erg vertrouw, wacht ik liever op wat Nederlandse reviewcijfers.
Op GameRankings.com kunnen je het gemiddelde cijfer bekijken van een paar Amerikaanse sites bij elkaar. Met een 8.3 doet het spel het niet slecht, maar het is wel een laag cijfer voor een GTA game vind ik. Maar misschien is daar ook wel een reden voor... We zullen wel zien.
Gaan jullie Liberty City stories na het lezen van bovenstaand punt en het bekijken van Amerikaanse reviews nog steeds kopen, of juist niet? Ik weet nog niet, zoals ik al zei, ik wacht op reviews van eigen bodem.