Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gekke tenpenny :P

Hey allemaal :cya: .

Ik heb niet zo'n goede pc, nouja wel goede pc, maar sa draait gewoon slecht :puh: Allemaal halve mannetjes enzo. Nou gaf dat na de missie 'green sabre' wel een leuke foto op :puh:

Als Tenpenny CJ naar de middle of nowhere heeft gebracht, praat hij een beetje. Tenpenny kijkt dan regelmatig naar achterne, maar iedere keer als hij naar achtere keek, kwamen er een soort van ogen tevoorschijn.

Sorry dat mijn screen een beetje donker is...

post-33831-1149770893.jpg

Featured Replies

Ogen tevoorschijn, ik denk dat je met een bug te maken heb, want ik heb nooit ogen gezien, alleen Hernandez die tegen een boom staat te plassen.

• Author

Ja, zie je die twee 'ogen' niet? In het 'achterhoofd' van tenpenny... Nog voordat ze hernandez er weer bij roepen na het plassen...

Het is waarschijnlijk vanwege mijn toch al slecht lopende gta sa...

Edited by Dutchy3010

Haha, je hebt gelijk dat het leuke plaatjes oplevert! Tenpenny is de enige die niet zal liegen als hij zegt dat hij ogen in zijn achterhoofd heeft. Misschien krijg je dit soort "probleempjes" niet meer met een nieuwe videokaart?

• Author

Maar pas gelede zeiden mensen tegen mij (op dit forum) daat ik helemaal niet zo'n slechte kaart enzo had...

Is dat echt Tenpenny's 'achterhoofd'? Het lijkt wel of het gewoon z'n gezicht is, maar dan wel met rare ogen.

Zoiets heb ik namelijk ook een keer gehad, in een missie van Jizzy. In een van de filmpjes zaten Carl en Jizzy te praten in de Pleasure Domes en toen had Jizzy van die rare ogen. De ogen zaten gewoon in z'n gezicht, maar wel op die rare manier zoals bij Tenpenny. Verder heb ik het nooit gezien, alleen bij dat ene filmpje.

EDIT: Beetje moeilijk te zien, maar ik heb ff een screenshot gemaakt:

jizzyeye7ox.th.jpg

Klik ff op het plaatje en dan zie je het

Edited by Michiel GTA Holland