Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_436099

Dat maakt volgens mij niet uit. Je moet alleen de plane net zo groot maken als het plaatje van je

blueprints. Vervolgens zet je die blueprints daarop als texture, en zet je ze goed. De blueprints

zijn al op schaal, dus dat zit al goed.

Mvg, Wazuup

Geplaatst:
comment_436126
Dat maakt volgens mij niet uit. Je moet alleen de plane net zo groot maken als het plaatje van je

blueprints. Vervolgens zet je die blueprints daarop als texture, en zet je ze goed. De blueprints

zijn al op schaal, dus dat zit al goed.

Mvg, Wazuup

Lees eens goed!

Het is voor Zmodeller, dat is dus heel anders dan 3ds max.

De size van je blueprints moet iig het zelfde zijn.

Dus 512×512 of 256×256 zegmaar.

Meer weet ik niet over Zmodeller, probeer google te zoeken.

Veel succes.

Geplaatst:
comment_436151

Een korte, maar juiste manier om het te doen:

  1. Open de blueprint in Paint
  2. Selecteer de meest rechtsbovenste item van de toolbox (aan de linkerkant)
  3. Probeer zo strak mogelijk de kant te selecteren
  4. Open Paint nog een keer
  5. Van de eerste Paint, knip of kopieer de kant (zijkant, voorkant etc)
  6. Plak deze in de tweede Paint
  7. Open Irfanview (http://www.irfanview.com)
  8. Selecteer openen
  9. Selecteer de kant
  10. Nog steeds in het openscherm, bekijk de dimentie's die er bij staan
  11. Maak 3/4 planes aan
  12. Plak de kanten op de planes

Ik hoop dat het een beetje duidelijk was.

Zoniet, zet het maar hierbij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.