Geplaatst: 19 oktober 200420 jaren comment_36570 Hallo Joriz. Kan je een gewoon poppetje maken, dat tommy militer kleren heeft, dat hij op het militeren terein kan lopen? Want die met die zombie hoofd vind ik maar niks. Als je deze skin wel wil maken, hoe kan je hem dan openen in VC? Gr. Tim van den Ent. (Timmieboy). PS: Alvast bedankt!
Geplaatst: 19 oktober 200420 jaren comment_36582 Je kan wel met het Politiepak door Fort Baxter lopen. Trouwens.. Een skin met Militaire kleren is er ook al, maar ik weet niet of je dan ook zonder geschoten te worden op Fort Baxter kan lopen.
Geplaatst: 19 oktober 200420 jaren comment_36585 nee dat gaat niet, dat heb ik ook al geprobeerd, dat kan all1 met een politiepak. Of er moet daar een mod voor zijn.
Geplaatst: 19 oktober 200420 jaren Auteur comment_36601 nee dat gaat niet, dat heb ik ook al geprobeerd, dat kan all1 met een politiepak.Of er moet daar een mod voor zijn. Oke!
Geplaatst: 19 oktober 200420 jaren comment_36717 Je kan misschien nog aan iemand die mods maakt vragen of hij kan proberen of hij zoiets voor je wil maken!
Geplaatst: 19 oktober 200420 jaren Auteur comment_36728 Je kan misschien nog aan iemand die mods maakt vragen of hij kan proberen of hij zoiets voor je wil maken! Dat kan ook! Bedankt!
Hallo Joriz.
Kan je een gewoon poppetje maken, dat tommy militer kleren heeft, dat hij op het militeren terein kan lopen?
Want die met die zombie hoofd vind ik maar niks.
Als je deze skin wel wil maken, hoe kan je hem dan openen in VC?
Gr. Tim van den Ent. (Timmieboy).
PS: Alvast bedankt!