Jump to content
Geplaatst:
comment_436129

vistamopico2rx.png

Eindelijk is hij er! Twee weken geleden bracht Microsoft een testversie uit van Windows Vista Beta 2 speciaal voor ontwikkelaars en it-professionals, maar met de laatste build (5384.4) kan iedereen het nieuwe besturingssysteem uitproberen.

Microsoft waarschuwt dat de publieke testversie van Windows Vista door iedereen gedownload kan worden, maar dat het bedoeld is voor gebruikers met een behoorlijke kennis van hard- en software. Ook raadt Microsoft iedereen die geïnteresseerd is in de publieke testversie aan om eerst de 'Vista Ready'-applicatie te draaien om te zien of uw computer het nieuwe besturingssysteem wel aankan.

De eindversie van Windows Vista staat gepland voor begin 2007. Microsoft zegt dat het zal stoppen met het aanbieden van een publieke testversie van Windows Vista wanneer ze te veel testers hebben.

Website

Productsleutels

Download

Direct link x86

voorlopig doet alleen de directe link het omdat de server overbezet is :sigaar:

Greetz Wizkid4590

Bewerkt: door wizkid4590

• Reacties 56
  • Bezichtigingen 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_437748

gek maar ik weet wel iets

klik met rechtermuisknop op desktop dan >new>shortcut en tik dit in C:\Windows\System32\rundll32.exe DwmApi #105

tik dan een naam (bijv 3D Flip)

druk bij de foutmelding op ok en dan heb je 3D flip! als dat niet werkt dan is dat wel heel gek! staat je toetsenbord trouwens wel ingesteld in nederlands?

vraagje: mag ik mijn mail adres hier neerzetten? (mijn publieke mail adres dan wel hé?)

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
  • Auteur
comment_439095

@Blaster: Je moet een nieuwe partitie aan maken en daar vista op instaleren (moet ongeveer 15GB zijn). Als het goed is krijg je dan automatisch een keuze scherm waneer je opstart (om een OS te selecteren). ;)

Geplaatst:
comment_439419

als je twee partitations maakt of 2 HD's erin zet krijg je DualBoot, oftewel: je kunt kiezen welk besturingssysteem je opstart, je kunt geen twee besturingssystemen bij elkaar elkaar installeren, je kunt wel upgraden, dan behoud je al je je bestanden enz. maar dan heb je windows vista

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.