June 8, 200620 yr Ey Jongens. Hoe meot je van een politie helikopter. Op de pc. Je licht aan zetten. ZOu ik wel graag weten. GR.
June 8, 200620 yr Volgens mij de zelfde knop waarmee je toetert of de knop waarmee je bijvoorbeeld de brandweer missies start.
June 8, 200620 yr Volgens mij was het <tab>, ik ga het meteen uittesten of ik de waarheid zeg. Jullie horen nog.. Edit: Met je Claxon doe je hem aan/uit. Edited June 8, 200620 yr by R31
June 8, 200620 yr Oke bedankt jongens. En kan je ook schieten met de politie helikopter. Nee, dat kan niet. Ik heb het nog even getest, met je 'toeter' aka 'claxon' kun je je licht inschakelen. Dus op de pc met 'H' of 'Caps-lock'.
June 8, 200620 yr Author Oke allemaal bedankt. Dat wou ik even weten. Jullie weten meer van de politie helikopter dan mij.
Ey Jongens.
Hoe meot je van een politie helikopter.
Op de pc.
Je licht aan zetten.
ZOu ik wel graag weten.
GR.