Jump to content
Geplaatst:
comment_436467

ok ik speel al san andreas vanaf de release op de ps2 maar nu, bijna 2 jaar later zie ik voor het éérst een uranus voorbij komen rijden. misschien komt dit omdat ik bijna nooit sp speel, maar dan nog.

uranuskomtlangsrijden6rt.jpg

hoevaak hebben jullie al een uranus rond zien rijden? bij mij kwammie langs rijden toen ik even m'n WorkInProgressSanAndreasAirlines mod ging checken :).

en dan opeens rijden er 20 rond :duh::duh::duh:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_436586

Ik heb ze ook wel vaker gezien hoor, vooral in Las Venturas. Maar het is waar, als je een auto vind en je stapt in, zie je ze ineens heel vaak :bonk: Dat is zo vet irritant...

Geplaatst:
comment_436657
Maar het is waar, als je een auto vind en je stapt in, zie je ze ineens heel vaak :bonk: Dat is zo vet irritant...

Inderdaad, dan rijden er ineens bijvoorbeeld zelfs roadtrains aan The Johnson House :puh:

En als jemet een saaie oude wagen rondrijdt, dan kom je ook net meestal zulke auto's...

Neem je een snel sportmodelletje, dan zullen er mooiere wagens rijden :)

Geplaatst:
comment_436952
ok ik speel al san andreas vanaf de release op de ps2 maar nu, bijna 2 jaar later zie ik voor het éérst een uranus voorbij komen rijden. misschien komt dit omdat ik bijna nooit sp speel, maar dan nog.

Plaatjehoevaak hebben jullie al een uranus rond zien rijden? bij mij kwammie langs rijden toen ik even m'n WorkInProgressSanAndreasAirlines mod ging checken :).

en dan opeens rijden er 20 rond :duh::duh::duh:

Dat er dan opeens 20 rond rijden vind ik ook beetje raar.

Geplaatst:
comment_437138

Ik heb de Uranus ook vaak in Wang Cars gezien.

na dat je de missie ervoor hebt gehaald staat hij er altijd ;)

Ik heb alle missies gehaalt. :duh:

en wat wil je hier me zeggen :roll:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.