Geplaatst: 9 juni 200618 jaren comment_436762 Opnieuw een signature gemaakt, ik vind hem best wel goed gelukt. En ja, er zitten effecten in, het is niet gewoon een plaatje. Lindsay Lohan Jessica Alba Bewerkt: 10 juni 200618 jaren door General Lee
Geplaatst: 9 juni 200618 jaren comment_437126 Die is nice. Lekker luchtig . Zeer mooi GL. + +Mooie kleuren. +Mooi lettertype. +Mooie vrouw . - -Het lijkt alsof de afbeelding van slechte kwaliteit is (ruis). -Niet veel efecten gebruikt. Meer kan ik niet zeggen. Ondanks de kleine minpuntjes, toch een geslaagde sig . Greetz
Geplaatst: 10 juni 200618 jaren Auteur comment_437927 Bedankt voor je rate, dabeast. Ik heb trouwens nog zo'n soort signature gemaakt. Je vind hem in mijn hoofdpost.
Geplaatst: 10 juni 200618 jaren comment_437929 De kleur is nogal eentonig, voor de rest is het wel goed afgewerkt. Beetje meer kleur zou het beter gemaakt hebben denk ik Maar voor de rest is ie prachtig!
Geplaatst: 11 juni 200618 jaren comment_437940 De kleur is nogal eentonig, voor de rest is het wel goed afgewerkt.Beetje meer kleur zou het beter gemaakt hebben denk ik Maar voor de rest is ie prachtig! Ik ben hier hiermee eens, de kleur is eentonig maar toch geeft dat weer een speciaal effect. Voorderest mooi afgewerkt, ga zo door.
Geplaatst: 11 juni 200618 jaren comment_437962 Je 1ste sig is wel mooi, maar alleen is het kleur te eentonig, en is de signature van vrij lage kwaliteit door al dat 'ruis'. Je 2de sig vindt ik ook weer te eentonig van kleur. Maar ik vindt de render er helemaal niet bij passen. De render is een andere kleur rood dan de achtergrond, en ook is de kwaliteit van het water achter Jessica niet zo'n goede kwaliteit. Het wilt niet zeggen dat je sigs slecht zijn, maar er zijn nog wat minpuntjes aan.
Opnieuw een signature gemaakt, ik vind hem best wel goed gelukt.
En ja, er zitten effecten in, het is niet gewoon een plaatje.
Lindsay Lohan
Jessica Alba
Bewerkt: door General Lee