Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Help bij Tagging Up Turf

Ik heb een beetje in san andreas gehackt en nu kan ik bij tagging up turf de tags niet oversprayen. Zelfs in het filmpje lukt het Sweet niet eens! :bonk: Ik wou even weten of iemand een keer hetzelfde probleem heeft gehad en of ie ook een oplossing weet!

Edited by Radicalhamster

Featured Replies

Ik heb het probleem nog nooit gehad, maar ik kan je wel helpen. Ik neem aan dt je met 'gehacked' bedoeld, beetje dingen veranderen in het spel San Andreas. Dus wat knoeien enzo, eigenlijk is daar maar 1 oplossing voor. Je savegame kopieren en je spel van je PC afhalen. Alles wissen (de-installeren), ook je map San Andreas User Files waar je savegame's van San Andreas instaan. Installeer het spel opnieuw en dan zou hij gewoon moeten kunnen werken. Succes ermee! Ik weet zeker wel dat dit lukt.

• Author

Dankje R31 maar ik denk dat ik het probleem weet. Met gehackt bedoel ik met GTA:SA Ultimate editor en Noobmode v2.0. Nou heb ik met de ultimate editor de weapon slots veranderd. Dus heb ik elk wapen een eigen weapon slot gegeven :clown: . (Bijvoorbeeld de granaten zaten uiteindelijk in slot 24 :D ) Enneh de spraycan zat ergens in slot 17. Maar dat werkte niet dus heb ik alles terugverandert maar ik was vergeten waar de speciale wapens moesten(granaten, spraycan, camera, enz.). Ik heb uiteindelijk de spraycan op slot 9 gezet. Maar hij moet vast ergens anders... :?

Ik heb uiteindelijk de spraycan op slot 9 gezet. Maar hij moet vast ergens anders... :?

Hij moet wel op slotje 9 hoor. Om echt alles weer goed te kunnen krijgen en het spel weer normaal te kunnen spelen om alle missies te halen kun je het beste het spel opnieuw installeren. Dan zul je we overnieuw moeten beginnen omdat er geen savegamelijst is waar n00bmod v2 inzit. Er is wel een savegamelijst voor versie 1 en 2, dus zonder mods enzo. Maar ijk maar, alle slotjes op een rij, en daarom moet de Spraycan op slotje 9:

1. Melee Weapons
  2. Pistols
  3. Shotguns
  4. Sub-Machine Guns
  5. Machine Guns
  6. Rifles
  7. Heavy Weapons
  8. Throwns (weggooi dingen; Grantaten)
  9. Specials (Spraycan enz..)
  10. Gifts (dildo, bloemen)

Edited by R31

• Author