June 9, 200619 yr Ik ben vanmiddag begonnen aan me derde template, het moest een soort business template worden. Tot nu toe heb ik alleen maar de template design gemaakt en niks gesliced ofzo. Dit ga ik pas later doen als het template designen een beetje goed gaat. Voilá Dit is me 3e pas dus niet te hard wezen alstublieft. Edited June 9, 200619 yr by ~> GizmO <~
June 9, 200619 yr Ik kan hier ook niet eens hard op zijn, het is gewoon een heel mooie lay-out, zelf zou ik dat echt niet kunnen hoor! Grote klasse, als dat nog maar je derde template is. Blijf oefenen, dan worden ze nóg mooier dan nu, maar ik heb nu al grote complimenten! Ik geef je voor de template een 8.5!
June 9, 200619 yr Een mooie rustige lay-out, de header moet wel verandert worden, en voor de rest is het wel erg simpel. maar dat wilt de pret niet drukken natuurlijk. Blijf verder oefenen
June 9, 200619 yr Hij is mooi voor te beginen ik denk dat je zeker aanleg hebt, maar er kunnen dingen beter. Als je deze op een webmaster community post dan krijg je volgens mij een gemidelde score van 3/10 maar hier zijn we nu niet daar en beoordelen de leden anders. Daar zijn ze heel streng, letten ze op alle fouten, zijn ze super super goed met photoshop. Maar ik kan je wel een aantal dingen zeggen dat als je het doet je de layout vele mooier kan maken. Dingen die goed zijn: + De menu knoppen zijn wel mooi + Het idee Dingen die beter anders kunnen: - De box met partners daar zou ik het vakje waar partners staat dezelfde background als die van de menu knoppen doen. - De achtergrond is saai - copyright - 2006 zou ik beter vinden staan in die gele balk onderaan - naast het logo rechts is een afwerkingsfout Score van mij: 7/10 Je moet nu niet gaan denken dat de layout slecht is omdat ik zoveel slechte dingen heb opgenoemt en zo weinig goede, maar het zijn gewoon kleine puntjes die de layout veel extra waarde kunnen geven. Edited June 9, 200619 yr by Argon
June 9, 200619 yr Wat tips, Ik denk dat je net als mij ook templates gaat verkopen, Een paar tips gebruikt lorem ipsum De buttons zijn iets te, je zou ze wat kleiner maken en wat profesioneler geldt ook voor het logo. De partnerbox heeft weinig 3d effect, gebruik wat beter kleuren, en wat minder groote text. En de text about the company moet je veranderen in About us Gallery moet boven contact, staat ook beter. Wat meer grandiets gebruiken zou goed zijn. Good job though
June 9, 200619 yr Author Bedankt voor de comments en tips, aan zulke replies heb ik echt wat. Ik heb de meeste tips geprobeerd op te volgen en hier is het resultaat: Is hij nu verbeterd? Ik hoop het wel, ik doe in iedergeval mijn best. Edited June 9, 200619 yr by ~> GizmO <~
June 10, 200619 yr Kijk, dat ziet er veel beter uit! Ik zie geen foutjes! Ik houd ook van dit soort stijl templates. Ik geef je er een 9,1/10 voor.
June 10, 200619 yr Misschien een ietsje meer text. beetje breder. en misschien wat in alinea's, en misschien arial 10px.
June 10, 200619 yr ziet er mooi uit heel goed gedaan maar de letters kan ik bijna niet lezen is iets teklien een 9.9/10
June 11, 200619 yr Neej hij staat op schuin, dat heb ik niet gezegd, daardoor wordt het lelijk, zet het op normaal met sharp. Edited June 11, 200619 yr by -supremecars-
Ik ben vanmiddag begonnen aan me derde template, het moest een soort business template worden.
Tot nu toe heb ik alleen maar de template design gemaakt en niks gesliced ofzo.
Dit ga ik pas later doen als het template designen een beetje goed gaat.
Voilá
Dit is me 3e pas dus niet te hard wezen alstublieft.
Edited by ~> GizmO <~