Geplaatst: 9 juni 200619 jaren comment_437143 Hallo, Ik wil een aantal DVD Covers gaan uitprinten alleen nu heb ik een probleem, de afmetingen verschillen allemaal... Nu vroeg ik me af met welk proggie ik het beste de covers kan bewerken, en hoe ik ze moet bewerken... Graag, kijk ik uit naar jullie reacties.. Kortom... Hoe krijg ik mijn covers passend in een DVD hoesje ? Bijvoorbaat dank, Yohan Bewerkt: 9 juni 200619 jaren door Yohan
Geplaatst: 9 juni 200619 jaren comment_437170 Dit is volgens mij wel een goed programma. Wil je originele dvd-covers legaal downloaden kun je dit programma gebruiken. En dit hoort in software. Bewerkt: 9 juni 200619 jaren door Froop
Geplaatst: 9 juni 200619 jaren Auteur comment_437173 Dit is volgens mij wel een goed programma.Wil je originele dvd-covers legaal downloaden kun je dit programma gebruiken. En dit hoort in software. Ja daar heb je in feite wel gelijk in... :$ Zou je mischien kunnen uitleggen hoe dat CoverXp precies werkt ?
Geplaatst: 9 juni 200619 jaren comment_437176 Dat weet ik helaas niet, omdat ik het niet heb. Op die site van coverxp staat wel een 'help', misschien kun je daar even kijken.
Geplaatst: 9 juni 200619 jaren comment_437182 Er zit ook zo'n programma bij Nero in. Het heet: 'nero cover designer'.
Geplaatst: 9 juni 200619 jaren Auteur comment_437261 Er zit ook zo'n programma bij Nero in. Het heet: 'nero cover designer'. Dat weet ik, en dat heb ik... Zou je dan ook kunnen uitleggen doe dit werkt?
Hallo,
Ik wil een aantal DVD Covers gaan uitprinten alleen nu heb ik een probleem, de afmetingen verschillen allemaal...
Nu vroeg ik me af met welk proggie ik het beste de covers kan bewerken, en hoe ik ze moet bewerken...
Graag, kijk ik uit naar jullie reacties..
Kortom...
Hoe krijg ik mijn covers passend in een DVD hoesje ?
Bijvoorbaat dank,
Yohan
Bewerkt: door Yohan