Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_437533

Voor de mensen die geen SSX hebben, is dit een beetje moeilijk te begrijpen met zo'n kleine screen.

Daarom heb ik even een grotere screen gezocht:

ssxtricky_0830_screen041.jpg

Ik denk dat dit SCM werk zal worden, en dat het topic verplaatst moet worden ;)

Mvg, Wazuup

Geplaatst:
comment_437570

Ik weet het absoluut niet zeker, maar ik denk dat je twee textures in een txd bestand moet zetten, de ene met de lamp aan en de andere met de lamp uit.

Vervolgens moet je via de scm aangeven dat hij die twee textures moet afwisselen, dus bijvoorbeeld om de seconde. Maar zoiets moet je maar even aan JgunsterS vragen, die weet hier veel meer van af.

>>> Door Matiscus: Topic moved naar SCM-Hulp. ;) <<<

Bewerkt: door Matiscus

Geplaatst:
comment_437789

Ik ben bang dat je dat met twee objecten moet doen, aangezien er nog niet veel opcodes met betrekking tot textures ontdekt zijn (misschien zitten die wel helemaal niet in SA...).

Je maakt 2 objecten, een met texture 1, en een met texture 2. Je spawnt ze met de SCM, en je maakt ze om en om zichtbaar en onzichbaar. Ik weet niet of het heel erg gaat haperen, dat er even helemaal niks staat als ze omwisselen.

Geplaatst:
comment_439101

Ik heb er niet heel veel, tot helemaal geen verstand van maar volgens mij moet het mogenlijk zijn. Want in SA heb je meer "knipperende" lampen. Zoals het verkeerslicht en sommige lampen die kapot zijn. Ik weet niet of je hiermee dingen kan combineren maar volgens mij ligt de mogenlijkheid er wel.

Ikkes

[correct me if I'm wrong]

Geplaatst:
comment_439800
Ik heb er niet heel veel, tot helemaal geen verstand van maar volgens mij moet het mogenlijk zijn. Want in SA heb je meer "knipperende" lampen. Zoals het verkeerslicht en sommige lampen die kapot zijn. Ik weet niet of je hiermee dingen kan combineren maar volgens mij ligt de mogenlijkheid er wel.

Ikkes

[correct me if I'm wrong]

Dat waren echt lampen, knipperende lichtbronnen. "Het knipperende" heeft geen textuur, dus dat wordt al moeilijk. Volgens mij zit dat ook op een of andere manier in de dff verwerkt, en de werking van lichtbronnen in dff's is nog niet helemaal ontdekt.

  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_456816
Zou R* raad weten???

*Dubbelpost, vanwege aandachtverlies

Denk je nou echt zelf dat R* je gaat helpen?

Die hebben echt wel wat beters te doen dan modders helpen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.