Jump to content
Geplaatst:
comment_437773

Hallo beste mensen ik zoek nog een goede game!

Ik had eerst 18 wheels of steel, die ik had uitgespeelt!

Dat beviel me erg goed, Ik zoek ook zo,n waarbij je heel veel kan winnen,

En racen kortom alles teglijk, weet iemand nog wat?

Bewerkt: door searagent

• Reacties 40
  • Bezichtigingen 4.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_439005

Hier een game: Fish Tycoon

Er is ook een demo: Fish Tycoon Demo

Als je het leuk vind kan je hem kopen op marktplaats voor 2,50 Euro. Als je hem bij een echte site bestelt kost hij 19,95. Verder heb je geen Cd nodig. Op marktplats of op een echte site kan je een licentie kopen. Op marktplaats, geeft de man ook een code die werkt. Ik weet niet of ik dit mocht vertellen van die man op marktplaats.nl. Als het niet mag stuur een Pm en ik delete de tekst (Of eventueel een Mod, Gmod Admin)

SD

Bewerkt: door SilverDust

Geplaatst:
comment_439897

Aangezien je op dit forum zit, en je waarschijnlijk ook GTA:SA hebt, dan kun je ook eens MTA:SA proberen, dit is een multiplayer mod voor GTA:SA en het doel is: Racen, dus wat jij leuk vind: Klik hier voor de site van MTA:SA en bij download om het te downloaden, ook kun je veel informatie vinden op het MTA:SA forum van GTAF. Misschien kende je het al, maar zo niet; het is helemaal gratis te downloaden, en voor de meeste erg leuk om te spelen. :bier: Veel succes met het zoeken.

Geplaatst:
comment_441506
Ik vindt de game wel mee vallen hoor! maar weet je toevallig nog iets?

Man, probeer eens zelf wat games op te zoeken op Google.

Maar om verder ontopic te gaan, heb ik nog een game gevonden die je misschien zal intresseren.Kijk naar de beschrijving (+ demo).

Flat out 1 en 2

flatout5br.jpg

FlatOut 2 is een over-the-top racegame die naast de offroad-parcoursen uit het eerste deel, nu ook race-locaties in steden bevat. Het wagenpark is gevarieerder en uitgebreider. Opnieuw vervullen physics een grote rol in het spel. Voorwerpen kunnen worden omver gereden en liggen de ronde erna nog op het parcours. En wanneer je er tegenop knalt, vliegt je bestuurder via de voorruit de auto uit.

Demo van Flat out (1): Telenet Demo's-->Naam: flatout-->Download [166.0 MB]

Ziezo, maar volgende keer niet zo vragen zoals "Hoe gaat dat spel?". Want als je op Google (link al gegeven) de naam van de game intikt vind je pagina's vol met info over het spel :) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.