eey hoe kan je nou iets simpels mkn voor gta met sketchup bijv een petje ik snap er geen ene flikker van :$
plz leg me het ff uit
>>> Door Dizzee:
http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=46 <-- daar is het modding forum, dit is een forum over SA en niet over modden, maak dergelijke topics de volgende keer daar aan a.u.b.<<<
eey hoe kan je nou iets simpels mkn voor gta met sketchup bijv een petje ik snap er geen ene flikker van :$
plz leg me het ff uit
>>> Door Dizzee:
http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=46 <-- daar is het modding forum, dit is een forum over SA en niet over modden, maak dergelijke topics de volgende keer daar aan a.u.b.<<<