Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ingame zetten sketchup bestand

ik heb wat gemaakt in sketchup, maar hoe moet ik dit nu ingame zetten? Moet ik er eerst nog iets aan doen in een ander programma?

Featured Replies

Hier vind je een video-tutorial over hoe je een sketchup model ingame zet. Ik hoop alleen wel dat je goed

engels kan. Anders kan je mij altijd een pm'metje sturen voor vragen.

Mvg, Wazuup

  • Author

heb eens geprobeers, maar snap er eerlijk gezegd niets van, ik zoek een nederlandse tut , of iemand die me kan uitleggen hoe het moet. :$

Hier vind je een video-tutorial over hoe je een sketchup model ingame zet. Ik hoop alleen wel dat je goed

engels kan. Anders kan je mij altijd een pm'metje sturen voor vragen.

Mvg, Wazuup

In een ander topic (mijn topic :puh:) zei je dat je met sketchup niets in gta kon zetten. Nu weet ik het niet meer, kan het nou wel of niet? :?

Ja, maar er is volgens mij een verschil tussen de orginele versie, en de gratis google versie.

Ik dacht ergens gezien te hebben dat je bij de gratis google versie niets voor gta kan maken.

Google heeft sketchup namelijk gratis gemaakt, zodat mensen hun eigen models opsturen voor in

Google Earth. Met de normale sketchup kun je in ieder geval wel models voor GTA maken.

Duidelijk genoeg? ;)

  • Author

ja , ik heb de gratis google versie , maar kun je dan niet via een ander programma mijn sktechup bestanden ingame zetten?

Ik wil nog even benadrukken dat ik het alleen gehoord had, en dus niet zeker weet.

Verder kan je naar .3ds exporteren, en dan importeren in 3dsmax, en vervolgens weer exporteren naar

een dff bestand voor gta.

Met google Scetchup kan je aleen naar google earth formaat en naar het formaat van Scetchup opslaan/exporteren.

Als je een model dat je gemaakt hebt in google Scetchup in gta wilt zetten, sla je het op naar Scetchup bestandstype.

Dan haal je de pro versie af.

Open je bestand dat je eerder hebt opgeslagen.

Exporteer het naar .3DS .

Open 3DS max, importeer dat .3DS bestand .

nu kan je het ingame zetten.

Check de Master tutorial list.

Greetz :sigaar:

Ik had de vraag niet gestelt maar toch bedankt (ik zat eigenlijk met de zelfde vraag ;) )

Ok, ik snap het nu :) Bedankt allemaal!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.