June 10, 200619 yr ik heb wat gemaakt in sketchup, maar hoe moet ik dit nu ingame zetten? Moet ik er eerst nog iets aan doen in een ander programma?
June 10, 200619 yr Hier vind je een video-tutorial over hoe je een sketchup model ingame zet. Ik hoop alleen wel dat je goed engels kan. Anders kan je mij altijd een pm'metje sturen voor vragen. Mvg, Wazuup
June 11, 200619 yr Author heb eens geprobeers, maar snap er eerlijk gezegd niets van, ik zoek een nederlandse tut , of iemand die me kan uitleggen hoe het moet. :$
June 11, 200619 yr Hier vind je een video-tutorial over hoe je een sketchup model ingame zet. Ik hoop alleen wel dat je goedengels kan. Anders kan je mij altijd een pm'metje sturen voor vragen. Mvg, Wazuup In een ander topic (mijn topic ) zei je dat je met sketchup niets in gta kon zetten. Nu weet ik het niet meer, kan het nou wel of niet?
June 11, 200619 yr Ja, maar er is volgens mij een verschil tussen de orginele versie, en de gratis google versie. Ik dacht ergens gezien te hebben dat je bij de gratis google versie niets voor gta kan maken. Google heeft sketchup namelijk gratis gemaakt, zodat mensen hun eigen models opsturen voor in Google Earth. Met de normale sketchup kun je in ieder geval wel models voor GTA maken. Duidelijk genoeg?
June 11, 200619 yr Author ja , ik heb de gratis google versie , maar kun je dan niet via een ander programma mijn sktechup bestanden ingame zetten?
June 11, 200619 yr Ik wil nog even benadrukken dat ik het alleen gehoord had, en dus niet zeker weet. Verder kan je naar .3ds exporteren, en dan importeren in 3dsmax, en vervolgens weer exporteren naar een dff bestand voor gta.
June 12, 200619 yr Met google Scetchup kan je aleen naar google earth formaat en naar het formaat van Scetchup opslaan/exporteren. Als je een model dat je gemaakt hebt in google Scetchup in gta wilt zetten, sla je het op naar Scetchup bestandstype. Dan haal je de pro versie af. Open je bestand dat je eerder hebt opgeslagen. Exporteer het naar .3DS . Open 3DS max, importeer dat .3DS bestand . nu kan je het ingame zetten. Check de Master tutorial list. Greetz
June 13, 200619 yr Ik had de vraag niet gestelt maar toch bedankt (ik zat eigenlijk met de zelfde vraag )
ik heb wat gemaakt in sketchup, maar hoe moet ik dit nu ingame zetten? Moet ik er eerst nog iets aan doen in een ander programma?