De meeste hier op het forum kennen het alvast: een fotocontest. Ditmaal is het niet voor GTA San Andreas of GTA Vice City maar voor het GTA III Media forum nieuw leven in te blazen.
Algemeen
Voor degene die het principe van een fotocontest nog niet kennen zal ik het nog even uitleggen. Het is de bedoeling dat je een mooie foto van de gekozen omgeving (eiland) maakt. Die stuur je dan via pm op naar Svenie, S.W.A.T., of Mark B..
Dan moet je bij Thumbnail for forums (1) het balkje kopieren, en dan in je post bij Foto: plakken.
Je moet in de eerste ronde 2 mooie screens nemen in Portland. Je mag maar 2 screens
nemen in deze ronde, en ik doe wel aan wijzingen, maar je mag dat maar 1 keer doen in deze fotocontest.
Hopelijk krijg ik snel ik screens binnen van mensen die meedoen.
Wat zet ik in mijn pb ?
Hier een voorbeeldje hoe je je pb moet versturen:
Naam: Kees
Beschrijving: Mooi uitzicht over de brug.
Console: PC
Foto:
Voor deze fotocontest is toestemming gegeven door Lantyz en Mark B.
Heb je vragen, die kan je in het Vragentopic stellen. De deelnemers kunnen foto's blijven insturen tot het einde van Juni. Ik wil zeker 8 deelnemers. Veel succes.
De meeste hier op het forum kennen het alvast: een fotocontest. Ditmaal is het niet voor GTA San Andreas of GTA Vice City maar voor het GTA III Media forum nieuw leven in te blazen.
Algemeen
Voor degene die het principe van een fotocontest nog niet kennen zal ik het nog even uitleggen. Het is de bedoeling dat je een mooie foto van de gekozen omgeving (eiland) maakt. Die stuur je dan via pm op naar Svenie, S.W.A.T., of Mark B..
Hoe stuur ik mijn screen op ?
Wat zet ik in mijn pb ?
Hier een voorbeeldje hoe je je pb moet versturen:
Voor deze fotocontest is toestemming gegeven door Lantyz en Mark B.
Heb je vragen, die kan je in het Vragentopic stellen. De deelnemers kunnen foto's blijven insturen tot het einde van Juni. Ik wil zeker 8 deelnemers. Veel succes.
Foto's
Naam: Typhoon
Beschrijving: Een normale dag in Liberty City
Foto:
Naam: Typhoon
Beschrijving: The Liberty Crime Game
Foto:
Naam: SummerBase
Beschrijving: Even een plasje doen!