zo weer info was al wat van gezegt maar nu staat het vast .
PSM2 said that they drove from Los Santos to Las Venturas in 5 minutes on a Wayfarer. That was however, taking the shortest route, and the same journey would take 30 minutes cross-country.
dus SA is zeer groot hou je daar aan vast, geweldig! B) .
in dit heb ik dan zelf gemaakt als info . (promotie )
maar ik ga het op die 2 menieren toch doen afwisseling .
en laten we zeggen nou neem de helft van 30 min nou dan doe je 15min over van los santos naar san fierro, en zo het zelfde van san fierro lv hopaa , en dan met de snelweg pak de helft van 5 min nou dan doe je er 2½ min over van los santos naar san fierro bla bla bla . cool mijn eigen info gemaakt lol lol lol.
en nog veel suc6 dan he .
edit: oh ja en dit nog als kleine beetje info, altijd welkom niet .
PSM2 are convinced that skateboards will be in the game (not confirmed)
You can control all of the planes in San Andreas, including Private Jets. You can carry up to eight gang members with you on a bigger plane/helicopter
No more heart icons. Eating food is the only way to replenish your health
There will be quad bike racing side missions (not confirmed)
PSM2 say that, when on a BMX, you can bunny hop by holding down L1. The longer you hold it the further you jump.
zo weer info was al wat van gezegt maar nu staat het vast
.
PSM2 said that they drove from Los Santos to Las Venturas in 5 minutes on a Wayfarer. That was however, taking the shortest route, and the same journey would take 30 minutes cross-country.
dus SA is zeer groot hou je daar aan vast, geweldig!
B) .
in dit heb ik dan zelf gemaakt als info
. (promotie
)
maar ik ga het op die 2 menieren toch doen afwisseling
.
en laten we zeggen nou neem de helft van 30 min nou dan doe je 15min over van los santos naar san fierro, en zo het zelfde van san fierro lv hopaa
, en dan met de snelweg pak de helft van 5 min nou dan doe je er 2½ min over van los santos naar san fierro bla bla bla
. cool mijn eigen info gemaakt lol lol lol.
en nog veel suc6 dan he
.
edit: oh ja en dit nog als kleine beetje info, altijd welkom niet
.
PSM2 are convinced that skateboards will be in the game (not confirmed)
You can control all of the planes in San Andreas, including Private Jets. You can carry up to eight gang members with you on a bigger plane/helicopter
No more heart icons. Eating food is the only way to replenish your health
There will be quad bike racing side missions (not confirmed)
PSM2 say that, when on a BMX, you can bunny hop by holding down L1. The longer you hold it the further you jump.
Bewerkt: door Spike