June 11, 200620 yr Steeds als Studio Sportzomer wordt afgesloten laten ze de hoogtepunten van het WK zien van die dag. Daarbij hoor ik steeds een Duits liedje wat ik wel goed vind klinken, weet iemand mischien de naam van dit liedje? b.v.d. Edited June 11, 200620 yr by Goliat
Steeds als Studio Sportzomer wordt afgesloten laten ze de hoogtepunten van het WK zien van die dag.
Daarbij hoor ik steeds een Duits liedje wat ik wel goed vind klinken, weet iemand mischien de naam van dit liedje?
b.v.d.
Edited by Goliat