June 11, 200619 yr Dit is nog een Wip. Ik heb er al enkele dingen aan gedaan : Getint glas, zijskirt, dakspoiler, alles gecleand, andere uitlaten (dubbele). Wat kan er nog aan gebeuren . ? Edited June 11, 200619 yr by Giorgo
June 12, 200619 yr Ziet er al heel goed uit, ik zou er nog wat lampen bijdoen, want nu zie je een auto met bijna geen lichten.. Ook de ruiten mischien donkerder maken, dan ziet je auto er volgens mij prachtig uit Meer heb ik niet echt te zeggen nu, het meeste heb jij al gemaakt en veranderd zie ik
June 12, 200619 yr ik vind hem zeer mooi maar wat je wel had kunnen doen is de lichten kunnen aanpassen en andere velgen erop! dan zou hij top zijn!
June 12, 200619 yr Er kan nog een lamp bij.Met lens flare (kun je dan voor sig gebruiken!). En een vet coole sticker! De spoiler valt wel op dat hij juist erbij is geplakt. dat zou pas mooi zijn,Dat is ie nu al 8.6/10 Edited June 12, 200619 yr by ICE BANANA
Dit is nog een Wip.
Ik heb er al enkele dingen aan gedaan : Getint glas, zijskirt, dakspoiler, alles gecleand, andere uitlaten (dubbele).
Wat kan er nog aan gebeuren
. ?
Edited by Giorgo