Jump to content
Geplaatst:
comment_438692

Ik was net een beetje aan het kloten met vector brushes en render erbij enzo, was een beetje signatures aan het maken. En ik vond het resultaat wel leuk geworden, alleen ik wilde de signature zelf niet. De style spreekt me niet echt aan en daarom zal ik het ook niet gaan dragen, maar ik vond het ook zonde om hem weer weg te gooien. Dus toen dacht ik, en als ik hem nou eens weg geef. Doe ik ook wat voor de medemens en ik gooi hem ook niet weg. Toen ik lekker bezig was met vector had ik er snel nog eentje gemaakt in de zelfde style, alleen deze vind ik iets minder geslaagd.

Dus bij deze: 2 vector sigs:

vectorgtavk3ri.jpg

vectortoadvk7lw.jpg

Wil je graag 1 van deze vector sigs, reply dan hier.

Wees wel snel want ik geef ze maar aan 1 persoon weg.(Niet dat iedereen ineens met de zelfde signature loopt)

Je kan dus kiezen uit de vector met GTA Character of de andere met een Mario character.

! Let op !

Je kan niet allebei. Je kan er 1 kiezen en de andere is voor een andere member.

Voor de duidelijkheid, op de plek van jou naam komt je gtaforum nick name en de patterns met Gizmo gaan ook weg. ;)

Ik hoop dat iemand deze wil, anders vind ik het heel zonde.

Bewerkt: door ~> GizmO <~

• Reacties 69
  • Bezichtigingen 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_440917

[@ PSPfreaker en kees1991] Jullie zijn net te laat helaas, volgende keer beter, en let ook zelf even goed op welke Sigs er al weg zijn en welke niet.

Even een overzicht van wat al weg is en wat je nog aan kunt vragen.

Sig 1 - Nog beschikbaar!

Sig 2 - Al aangevraagd door RobbertR!

Sig 3 - Nog beschikbaar!

Sig 4 - Al aangevraagd door PSPfreaker!

Sig 5 - Al aangevraagd door XboxGta!

Sig 6 - Al aangevraagd door X-Zero!

Bewerkt: door Froodooo

Geplaatst:
comment_440926

oke ik let beter op maar toen ik keek stont er nog te koop maar goet maakt niet uit :)

maken jullie er ook een met dat andere beest dat zwijn heet pumba maar dat klijne geele tijger beest die bedoel ik als jullie daar een sig van maken wil ik die graag reseveren

Geplaatst:
  • Auteur
comment_440981
thx :)

@Frooodooo: Waar blijft men sig :N

Een beetje geduld knul, wij doen ons uiterste best om het goed te doen maar het is op moment erg druk.

Als je goed had gelezen had je dit gezien

PSPfreaker (4e) en XboxGta (5e), even wachten, Gizmo heeft de PSD file's...

________________________________________________________________________________

@Nicsan

Deze brushes komen van Deviantart. En de renders komen van Gamerenders. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

________________________________________________________________________________

Ik ga nu beginnen aan de signatures van XboxGta en PSPfreaker.

oke ik let beter op maar toen ik keek stont er nog te koop maar goet maakt niet uit :)

maken jullie er ook een met dat andere beest dat zwijn heet pumba maar dat klijne geele tijger beest die bedoel ik als jullie daar een sig van maken wil ik die graag reseveren

Ik wil nogmaals aanduiden dat je hier geen aanvragen/requests kan posten. Als je een request wil doen dan moet je dat bij het GT06 Team doen en niet hier.

Bvd.

vectormedabotps3nc.jpg

[img=http://img432.imageshack.us/img432/2757/vectormedabotps3nc.jpg]

Veel plezier ermee!

vectorpumbaxb1jm.jpg

[img=http://img47.imageshack.us/img47/9215/vectorpumbaxb1jm.jpg]

Veel plezier ermee!

Let op!

Vanaf nu wil ik graag de regel instellen dat je 1x in de twee weken een signature kan kiezen. Anders worden ze te kort gebruikt en dat zou zonden zijn. XboxGTA en PSPFreaker zijn nu uitzonderingen, maar in het vervolg zou dit niet meer voorkomen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_441024

Voor mij de derde..!!

zo een amerikaan mannetje

lijkt op superman

vectorcaptainamericada7qs.jpg

[img=http://img336.imageshack.us/img336/8660/vectorcaptainamericada7qs.jpg]

Veel plezier ermee!

Nieuwe signatures (Dit keer niet alleen vector!)

Nr. 1

vectormedabot2vb9gz.jpg

Status: Te koop

Nr. 2

vectorunknownvb7pw.jpg

Nr. 3

photosunsetvb3fs.jpg

Status: Verkocht

Nr. 4

photoflyinghorsevb0nc.jpg

Nr. 5

photocastlevb1fe.jpg

Nr. 6

sigfirevb2zc.jpg

Status: Verkocht

Nr. 7

vectorhomervb9qg.jpg

Let op!

Gelieve dit lijstje te gebruiken ivm. verwarringen.

Nummer:
Tekst:

Bij voorbaat dank!

Geplaatst:
comment_441027

Voor mij de derde..!!

lijkt op superman

Komt eraan!

maak ook een ava als je dat kan

van die sig die ik wou

----------------------------

Voor mij de derde..!!

lijkt op superman

vectorcaptainamericada7qs.jpg

[img=http://img336.imageshack.us/img336/8660/vectorcaptainamericada7qs.jpg]

Veel plezier ermee!

bedankt nog..!!

en als je de ava nu kan maken

zeg het dan

Nogmaals bedankt..!!

Bewerkt: door Dago58x

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.