June 11, 200619 yr Ik vind deze wel redelijk goed gelukt.. Ik heb het uit dit plaatje gehaald.. Sig :
June 11, 200619 yr Hij is inderdaad erg mooi geworden. Voornamelijk omdat ik de BMW 6-serie 1 één van de mooiste auto's vindt van allemaal. Mooi gedaan Giorgo. Ik hoop meer van deze kunstwerken van jou te zien.
June 12, 200619 yr Author Haha, dankje Michael. Ik vind de Bmw 6 ook heel erg mooi . Ik ga nog wat meer sigs maken. Maar jij moet wat mooie auto's geven , ik heb niet zoveel inspiratie. Is er echt maar 1 rate ?
June 12, 200619 yr 1, hier komt de bmw freak, yea i know als je me schijf eens kon zien, duizende plaatjes met bmw's . Posters, boeken, plaatjes met bmw's, en ja me pa rijdt ook in een bmw. Kvind dit ook een erg mooi model, On topic: De sig: Is erg nice, ik denk dat je wil laten doen dat hij remt, maar ik denk dat de lichten toch recht moeten en niet naar beneden zie je nooit bij het remmen. De rode text had wel beter gekunt. Mooie sig.
Ik vind deze wel redelijk goed gelukt..
Ik heb het uit dit plaatje gehaald..
Sig :