Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_438721

Ik heb een groot probleem. Als ik aan het gamen ben valt de computer na ongeveer 10min. uit. Als ik hem na enkele seconden weer aan zet gaat hij meteen weer uit. Zet ik hem na 1min. aan gaat die gewoon aan. Gek genoeg had ik dit probeem precies 1 jaar geleden ook al. Teon zat er nog garantie op de computer en konden we hem laten maken, ik weet overigens niet wat ze eraan gedaan hebben. Mischien komt het door de warmte ? De computer staat op mijn kamer, op zolder en het is hier echt tering heet. Ik heb de video driver al verwijderd en opnieuw geinstallerd, formateren helpt ook niet. Dan is het dus ergesn een fout in de hardware lijkt mij.

Heeft iemand dit probleem ook ooit een keer gehad ? Of als je een ander idee hebt even hier posten graag...

Featured Replies

Geplaatst:
comment_439265
Bij mij doet hij het perfect. Hij staat in de lekkere koele huiskamer. Kan ik ook ergens zien hoe warm mijn CPU op dit moment is?

Ja, meestal in je bios. Of gewoon in windows met een programmatje als Everest(Gebruik ik. Kun je héél veel info over je pc krijgen), Aida32, Speedfan, etc...

En waar kan ik die BIOS vinden?

Geplaatst:
comment_439282
Bij mij doet hij het perfect. Hij staat in de lekkere koele huiskamer. Kan ik ook ergens zien hoe warm mijn CPU op dit moment is?

Ja, meestal in je bios. Of gewoon in windows met een programmatje als Everest(Gebruik ik. Kun je héél veel info over je pc krijgen), Aida32, Speedfan, etc...

En waar kan ik die BIOS vinden?

Als je je pc opstart op een bepaalde toets drukken. Zal wel ergens in je scherm staan op dat moment

Geplaatst:
comment_439319
De BIOS start je op door tijdens dat de PC opstart op Delete te drukken. Let wel op dat je het niet te laat doet, anders zal de BIOS niet opstarten. ;)

Dat verschil per MOBO. :schater: Bij mij is het bijv. F1. En ik kan de temp ook niet zien maarja ik heb dan ook zo'n compaq huismerk MOBO.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.