Geplaatst: 12 juni 200618 jaren comment_438802 Hey iedereen! Het stemmen kan beginnen en dit keer is het thema "Freestyle". De ingestuurde signatures kun je in het SOTW topic vinden. Kijk goed welke je het mooist vindt en breng daarna jou stem hier in dit topic uit, hoe dat moet leg ik jullie nu uit. Op deze manier breng je een stem uit. [b]Naam:[/b] (kandidaat) [b]Waarom:[/b] "Niet verplicht" Alle kandidaten heel veel succes en mag de mooiste signature winnen! Het stemmen kan beginnen! Prijs: jou signature als Header bovenaan het subforum Graphics-Battles & Contests. (1week) Stemmen kun je t/m 18 juni.
Geplaatst: 22 juni 200618 jaren Auteur comment_447307 Het schiet niet echt op. Stand: General Lee: 4 punten .Levi.: 4 punten Froop: 3 punten Arjen: 2 punten Silverwing: 1 punt RonaldVC: 1 punt Er moet een winnaar uitkomen, en daarom verleng ik de datum. Stemmen t/m 23 juni.
Geplaatst: 22 juni 200618 jaren comment_447842 Naam: Arjen Waarom: Het idee, en hij is ook goed uitgewerkt! Maar ook mijn complimenten voor de rest van de deelnemers!
Geplaatst: 23 juni 200618 jaren Auteur comment_448869 Beetje gek om te zeggen, maar de winnaar ben ikzelf! @Alle andere kandidaten. Ook jullie hebben het goed gedaan alleen helaas, volgende keer beter. Winnaar - .Levi. Gefeliciteerd .Levi. de header komt een week boven aan het forum. Topic closed and unpinned.
Hey iedereen!
Het stemmen kan beginnen en dit keer is het thema "Freestyle". De ingestuurde signatures kun je in het SOTW topic vinden. Kijk goed welke je het mooist vindt en breng daarna jou stem hier in dit topic uit, hoe dat moet leg ik jullie nu uit.
Op deze manier breng je een stem uit.
Alle kandidaten heel veel succes en mag de mooiste signature winnen!
Het stemmen kan beginnen!
Prijs: jou signature als Header bovenaan het subforum Graphics-Battles & Contests. (1week)
Stemmen kun je t/m 18 juni.