- Reacties 70
- Bezichtigingen 4.4k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Clowntje_93 2 posts
-
Only GrandTheftAuto 2 posts
-
GTA GUY 1 post
-
Dastard 1 post
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Het is al een tijdje geleden dat San Andreas werd aangekondigd, er kwamen screens zoals deze:
Er kwam info zoals de steden, de hoofdpersonage en de nieuwe features. Er kwamen veel nieuwe dingen zoals fietsen op een BMX, je kan eindelijk zwemmen, je zal meer aan jezelf kunnen veranderen: tattoo's, kleding, sporten en eten. Ook zal er een mogelijkheid zijn om huisen te overvallen:
Het gang gebeuren is erg uitgebreid je zal nu gangmembers kunnen recruten en drive by's met zijn 4en kunnen doen.
Er zullen nu ook veel meer minigame's in het spel zitten denk daarbij aan basketballen e.d.
In San Andreas zal je voor het eerst met een Afro Amerikaan ipv een blanke persoon spelen, San Andreas zal vele malen groter zijn dan Vice City en is nu een staat ipv een stad.
-----------------------------------------------------------------------------------
En het meeste van mijn genoemde dingen zijn er ook echt in gestopt, ik wil graag de mening van jullie horen vonden jullie San Andreas nu echt een vet spel of vondt je het tegenvallen? Zeg dit door mijn vragenlijst te beantwoorden of door je eigen verhaal te houden.
Vertel het maar! Neem aub wel even je tijd om alles netjes en duidelijk in te vullen
Weet je misschien nog een paar vragen voor de vragenlijst? PM me dan!