June 13, 200620 yr bij gta vice city kan ik zo vaak ik wil de cheats activeren, maar bij gta III lijkt het dat dit slechts op bepaalde momenten kan, want ik gebruik regelmatig de code maar dan wordt ie niet geactiveerd. hoe kan dit?
June 13, 200620 yr Volgens mij kan je altijd codes gebruiken hoor. Wanneer doen de codes het niet dan? Heel misschien typ je soms de code verkeerd in..
bij gta vice city kan ik zo vaak ik wil de cheats activeren, maar bij gta III lijkt het dat dit slechts op bepaalde momenten kan, want ik gebruik regelmatig de code maar dan wordt ie niet geactiveerd. hoe kan dit?