Geplaatst: 13 juni 200618 jaren comment_439794 Hey mensen heb even gezocht maar is nog nooit gepost, in Bayside staan een paar borden met CJ's blokkades erop. Kijk maar: Leek me leuke dus heb ik gepost. Denk eraan, als je een screenshot ergens van zoekt (dingen die echt bestaan) mail me dan op: **** >>> Door Dizzee: E-mailadres verwijderd<<<
Geplaatst: 16 juni 200618 jaren comment_442504 Ik weet het nog zo net nog niet hoor of dit een verwijzing is naar CJ zelf. In Vice City heb je namelijk precies dezelfde borden, hieronder een screen: Bewerkt: 16 juni 200618 jaren door Bling
Geplaatst: 17 juni 200618 jaren Auteur comment_442550 Ik denk het wel want voor VC uitkwam waren ze allang bezig met SA... Dus het kan best...
Geplaatst: 17 juni 200618 jaren comment_442553 Dan nog, het is een verwijzing. En die horen in het Verwijzingen topic..
Hey mensen heb even gezocht maar is nog nooit gepost, in Bayside staan een paar borden met CJ's blokkades erop. Kijk maar:
Leek me leuke dus heb ik gepost.
Denk eraan, als je een screenshot ergens van zoekt (dingen die echt bestaan) mail me dan op:
>>> Door Dizzee: E-mailadres verwijderd<<<