June 13, 200619 yr is er eigenlijk een MTA voor Gta III zo ja waar kan ik die dan downloaden Alvast bedankt..
June 13, 200619 yr is er eigenlijk een MTA voor Gta III zo ja waar kan ik die dan downloaden Alvast bedankt.. Jazeker bestaat die kijk eens op de site van MTA. http://www.multitheftauto.com/dl-archive.php Je moet dan even naar beneden scrollen, de link van GTA3:AM - GTA3:MTA 0.1a doet het niet, maar de andere 2 wel. Dus ik zou aanraden 0.3b te downloaden. Veel speelplezier! Edited June 13, 200619 yr by -Matthijs-
June 13, 200619 yr Author heel erg bedankt!! alleen snap ik het niet ik heb die 3.0b ofso gedownload en als ik hem wil connecten dan zegt hij runtime error ofo iets en hij vraagt ook om een cd ofso ik snap het niet helemaal.
June 13, 200619 yr Author maar hoe moet ik hem connecte ?? want als ik op de knop: ''Connect to server'' klik dan komt er dit: Run-Time error 10054 The Connection is reset by remote side EDIT: ik weet het al Edited June 13, 200619 yr by nick11123
is er eigenlijk een MTA voor Gta III zo ja waar kan ik die dan downloaden
Alvast bedankt..