- Reacties 33
- Bezichtigingen 2.2k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
b4rtsimps0n 3 posts
-
Mister.X 2 posts
-
TomHagen 2 posts
-
Klokkie89 1 post
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Je hebt in alle GTA's verscheidene zijmissies, minigames en dergelijke. Sommige tellen mee voor de 100%, andere zijn gewoon voor de lol. Een paar voorbeeldjes:
- In GTA: SA heb je bijvoorbeeld het basketballen, ook kan je nog altijd Courier missies doen, maar er zijn ook bij voorbeeld Pimp Missies bijgekomen, Lowrider Challenges, Triathlon, Robbery van huizen, Treinmissies, enz. enz...
- In GTA: LCS heb je bij voorbeeld de 'See the Sight Before your Flight ' missies, Slash TV, Karmageddon enz. enz...
- Uiteraard heb je ook nog de standaard zijmissies die tot nog toe in ieder GTA verschenen is, zoals Vigilante, Paramedic, Brandweermissies...
Maar wat zou jij nou graag in GTA: IV als nieuwe minigame/zijmissie zien?
We nemen dus maar ook even aan dat alle zijmissies/minigames die in GTA: SA, GTA: VC, GTA: LCS, GTA: III, ofwel alle zijmissies/minigames die al in de verschenen GTA's verschenen zijn, dat deze allemaal ook weer gebruikt worden in GTA: IV, dus je hoeft dan geen reacties te plaatsen als: "Ik zou graag weer het basketballen uit GTA: SA weer terug willen zien..."
Goed, mij lijkt het nou wel leuk om bijvorbeeld eens te kunnen surfen. Dan komen er van die hoge golven en kan je daarover heen surven om punten te halen ofzo. Ook lijkt het mij leuk om als piloot te werken, dat je dan met bijv. een AT 400 passagiers mag overvliegen.
Ook lijkt mij skateboarden e.d. wel een keer leuk.
En wie weet nog wel een sport, naast basketballen, zoals honkballen, dat je dan naar zo'n stadion heen moet en dat je dan kan spelen, of misschien wel voetbal. Ook lijkt het mij leuk dat je mensen kan overvaren, bijv. met een pond, of met een luxe cruiseschip.
Of met een mammoettanker goederen van haven naar haven varen.
Deze lijken mij best leuk als zijmissies/minigames in GTA: IV, maar wat zouden jullie nu willen zien in GTA: IV?