Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_440190

Je hebt in alle GTA's verscheidene zijmissies, minigames en dergelijke. Sommige tellen mee voor de 100%, andere zijn gewoon voor de lol. Een paar voorbeeldjes:

- In GTA: SA heb je bijvoorbeeld het basketballen, ook kan je nog altijd Courier missies doen, maar er zijn ook bij voorbeeld Pimp Missies bijgekomen, Lowrider Challenges, Triathlon, Robbery van huizen, Treinmissies, enz. enz...

- In GTA: LCS heb je bij voorbeeld de 'See the Sight Before your Flight ' missies, Slash TV, Karmageddon enz. enz...

- Uiteraard heb je ook nog de standaard zijmissies die tot nog toe in ieder GTA verschenen is, zoals Vigilante, Paramedic, Brandweermissies...

Maar wat zou jij nou graag in GTA: IV als nieuwe minigame/zijmissie zien?

We nemen dus maar ook even aan dat alle zijmissies/minigames die in GTA: SA, GTA: VC, GTA: LCS, GTA: III, ofwel alle zijmissies/minigames die al in de verschenen GTA's verschenen zijn, dat deze allemaal ook weer gebruikt worden in GTA: IV, dus je hoeft dan geen reacties te plaatsen als: "Ik zou graag weer het basketballen uit GTA: SA weer terug willen zien..."

Goed, mij lijkt het nou wel leuk om bijvorbeeld eens te kunnen surfen. Dan komen er van die hoge golven en kan je daarover heen surven om punten te halen ofzo. Ook lijkt het mij leuk om als piloot te werken, dat je dan met bijv. een AT 400 passagiers mag overvliegen. 8) Ook lijkt mij skateboarden e.d. wel een keer leuk.

En wie weet nog wel een sport, naast basketballen, zoals honkballen, dat je dan naar zo'n stadion heen moet en dat je dan kan spelen, of misschien wel voetbal. Ook lijkt het mij leuk dat je mensen kan overvaren, bijv. met een pond, of met een luxe cruiseschip. 8) Of met een mammoettanker goederen van haven naar haven varen.

Deze lijken mij best leuk als zijmissies/minigames in GTA: IV, maar wat zouden jullie nu willen zien in GTA: IV? ;)

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 2.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_462742

-alles wat in SA zat alleen die brandweermissie's en paramedics doe ik bijna nooit.

-badmeestertje spelen en als je te laat komt om iemand te redden zie je diegene verzuipen en als je op die komt red je hem DuH. :bonk:

• 11 maanden later...
Geplaatst:
comment_709878
-alles wat in SA zat alleen die brandweermissie's en paramedics doe ik bijna nooit.

-badmeestertje spelen en als je te laat komt om iemand te redden zie je diegene verzuipen en als je op die komt red je hem DuH. :bonk:

maar alsde brandweermissie's en paramedics uitgespeeld hebt kan wel voordelen bieden voor u hoofdmissies é :Y

Geplaatst:
comment_710035

De straat schoonvegen met zo'n wagentje. Zo'n wagentje stond er al in GTA SA maar de kon niet schoonmaken :bonk: , ik hoop dat dat wel in IV kan.

Sporten hoeft van mij er niet in, alleen fitness.

Dan nog wat dingetjes:

-grasmaaien (in zon gemeentewagentje);

-VIP mensen vervoeren op de golfbaan;

-als huurmoordenaar wat geld bij elkaar verdienen;

-telefoonpalen repareren (daarom kan je er ook inklimmen he _O_ )

Geplaatst:
comment_710076
De straat schoonvegen met zo'n wagentje. Zo'n wagentje stond er al in GTA SA maar de kon niet schoonmaken :bonk: , ik hoop dat dat wel in IV kan.

Sporten hoeft van mij er niet in, alleen fitness.

Dan nog wat dingetjes:

-grasmaaien (in zon gemeentewagentje);

-VIP mensen vervoeren op de golfbaan;

-als huurmoordenaar wat geld bij elkaar verdienen;

-telefoonpalen repareren (daarom kan je er ook inklimmen he _O_ )

fitness is eruit gehaald..was te ingewikkeld om erin te doen omdat ze met moeite niko er precies goed uit konden laten zien, en verwisselende uiterlijke (spieren enzo) is moeilijk met deze nextgen graphics.

dus dat zit er sowieso niet meer in..jammer voor de mensen die het leuk vonden. :N

Geplaatst:
comment_710273

Vreemd dat er zoveel mensen als minigame graag willen vliegen. Of het nou als serieuse piloot of als gevechtsvlieger is, ER ZIJN GEEN VLIEGTUIGEN. Ik wil graag niet bijzonder veel minigames. Je hebt er niks aan eigenlijk. Die minigames, zoals basketballen en racen, zijn leuk om in het echt te doen of in andere games, maar niet in GTA. Ze mogen de game wel een beetje 'puur' houden he. Of de 'minigames' moeten niet 'mini' zijn en gewoon een grote invloed uitoefenen op het spel; dat je er ook echt wat aan hebt of zo. Dan zijn het echter geen minigames meer dus zeg ik maar dat er gewoon geen minigames in hoeven. :7

Geplaatst:
comment_710275
Vreemd dat er zoveel mensen als minigame graag willen vliegen. Of het nou als serieuse piloot of als gevechtsvlieger is, ER ZIJN GEEN VLIEGTUIGEN. Ik wil graag niet bijzonder veel minigames. Je hebt er niks aan eigenlijk. Die minigames, zoals basketballen en racen, zijn leuk om in het echt te doen of in andere games, maar niet in GTA. Ze mogen de game wel een beetje 'puur' houden he. Of de 'minigames' moeten niet 'mini' zijn en gewoon een grote invloed uitoefenen op het spel; dat je er ook echt wat aan hebt of zo. Dan zijn het echter geen minigames meer dus zeg ik maar dat er gewoon geen minigames in hoeven. :7

je kan ook vliegen met helicopters hoor..en die zitten wél in het spel.

Geplaatst:
comment_710341

Mijn lijstje van wat weer terug moet komen aan minigames

-Je moet weer kunnen golfen maar dan wel iets moeilijker dan in VCS daar was het namelijk veel te makkelijk.

-Inbreken. Zelfs nadat ik de zijmissie in SA had gehaalt blijf ik dit leuk vinden.

-Een nieuwe soort Slash TV. Wat is er nou beter om voor geld een stel psychopaten met ketingzagen te vermoorden?? :D

-Jetski races.

-Een iets bettere versie van empire building met wat meer afwisselende missies.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.