Jump to content
Geplaatst:
comment_440203

In het Corporation Verkiezing-forum is zojuist de Derde Corporation Verkiezing van start gegaan. De winnende gang van deze verkiezing mag als Corporation haar intrek in het subforum naast de andere twee Corporations nemen. Zoals gebruikelijk krijgen de gangs tot 18 juni de tijd om duidelijk te maken waarom zij die felbegeerde titel als Corporation verdienen, voor de eigenlijke stemronde begint. De deelnemers vind je in de Corporation Verkiezing Aankondiging. Vragen stellen kan in het vragentopic.

Deze derde Verkiezing wordt tevens de laatste Verkiezing waarin een gang de kans krijgt direct een promotie in de wacht te slepen, hierna zal de titel 'Corporation' verdedigd worden door de drie al bestaande Corporations. Dus gangleaders: Grijp je kans! Veel succes, ook namens de feestcommissie.

• Reacties 58
  • Bezichtigingen 6.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_449760
Ik gunde het de GTAgames oldbies, ik ben samen met 6 andere gekken de enige die op ze heeft gestemd. :schater:

Ocean's gefeliciteerd. :klap: het was wel te verwachten. ;)

Moet jij toch altijd uniek doen he :D . Deze uitslag verwachte ik wel wat! Ik heb geen enkele PB gekregen van een gang (vorige keer een stuk of 3 :) ) maar heb toch op The Oceans gestemd. Ze waren er altijd héél dicht bij dus is dit wel verdiend hoor! :Y 71 stemmen is best veel hoor! :klap: Het meeste toch? De andere gangs hadden het ook allemaal verdiend hoor, maarja .

Geplaatst:
comment_449806

Ik feliciteer The Oceans ook. Ik volg dat gedoe in het Gang & Cop. forum helemaal niet, maar The Oceans ken ik al vanaf het begin. Dus is het tijd voor een volgende stap en die hebben ze nu gemaakt.

Geplaatst:
comment_449907
Gefeliciteerd, :bier:

Na de 3de en 2de plaats komt de 1ste :klap::klap:

Homies zijn 3de :)

We zijn bij de vorige verkiezingen allebei de keren 2e geworden _O_

Geplaatst:
comment_450315

Gefeliciteerd met deze ruime overwinning, Ocean's! Ik hoop dat jullie een gezellige Corporation worden, en hopelijk hebben jullie er heel lang plezier van! :)

Geplaatst:
comment_451289
Gefeliciteerd, de gunslingers hadden gestemd dat jullie gingen winen en dat is ook gebeurd ;)

Inderdaad, het overgrote deel van onze corporation had op The Oceans gestemd. Jullie hebben het echt verdiend. The Oceans is altijd een succesvolle gang geweest, en ik weet zeker dat jullie het als corporation ook niet slecht zullen doen.

Gefeliciteerd!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.