Jump to content
Geplaatst:
comment_440306

~{ New Staunton Island }~

Het plan is om een totaal nieuw eiland te maken. Het eiland word toegevoegd aan San Andreas, het is géén total conversion mod ofzo. Het word een serieuze mod met realistische gebouwen. Hier een opsomminkje van wat er op het eiland moet gaan komen.

-Winkelcentrum met parkeergarage

-Park

-Woonwijk

-Industrieterrein met industriehaven(tje)

-Jachthaven

-Snelweg om het eiland heen

-Parachutespringtoren

-Misschien een stuntpark voor monstertrucks, sanchez'.

Bewerkt: door Puma

  • Reacties 106
  • Bezichtigingen 8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_441039
Leuk, zo'n nieuw eiland, ik heb het zelf geprobeerd maar het kostte mij te veel tijd om het alleen te doen, en het inngame plaatsen gaat echt irriteren als het niet op de goed plek komt na een half uur de coordinaten veranderen

Ik weet niet of jij 3ds max gebruikt, maar zo ja, dan kan je beter KAM's Map IO scripts gebruiken.

Dan hoef je niet op je gevoel de coördinaten te gaan veranderen, en kan je veel nauwkeuriger mappen.

Mvg, Wazuup :sigaar:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_441110

he ik heb dus een vraagje

ik gebruik GMAX het werkt allemaal perfect enzo.

alleen: kami's scripts werken niet goed.

ik heb al iets van 5 keer de scripts er opnieuw ingezet volgens de readme maar het probleem is dat elke keer als ik dan op save druk bij het SA_DFF_IO (zoiets) script dan slaatie niks op, ook de col slaat hij niet op, het is heel vaag en irritant want ik kan zo niks wat ik heb gemaakt ingame krijgen. kan iemand mij helpen en zijn GMAX scripts folder in een rar pakken en in een bericht doen??? alvast bedankt!!! :Y

Geplaatst:
comment_441309
Hier een screen van het winkelcentrum, ik ben er echt trots op :Y

*screenshot*

maar hijs nog niet af

Het ziet er goed uit, beetje amsterdams (waar ik dus woon). Alleen dat glas krijg je denk ik niet zo ingame (op de manier die jij nu gebruikt hebt)

Daar moet je even naar kijken. Verder zou ik proberen om KAM's nieuwste scripts te downloaden.

Geplaatst:
comment_441544

Leuk, zo'n nieuw eiland, ik heb het zelf geprobeerd maar het kostte mij te veel tijd om het alleen te doen, en het inngame plaatsen gaat echt irriteren als het niet op de goed plek komt na een half uur de coordinaten veranderen

Ik weet niet of jij 3ds max gebruikt, maar zo ja, dan kan je beter KAM's Map IO scripts gebruiken.

Dan hoef je niet op je gevoel de coördinaten te gaan veranderen, en kan je veel nauwkeuriger mappen.

Mvg, Wazuup :sigaar:

ik heb ook gmax, en bij mij werken die scripts wel goed (dacht ik)

Geplaatst:
comment_441554

Sorry dat ik het zeg maar dat winkelcentrum is niet zo heel erg mooi :N.

De huizen zijn prachtig, maar het winkelcentrum past er gewoon niet bij.

Probeer eens wat anders dan betonnen blokken achter de huizen en 1 groot glas.

Geplaatst:
comment_441909

Puma, mooi werk , de stijl klopt niet echt bij elkaar, modern winkelcentrum, en die auto amsterdamse herenhuizen,

maar ik vind het oude wel wat hebben, dat winkelcentrum vind ik niet heel mooi om eerlijk te zijn ,ik vind dat het wel iets minder glas mag

Dit is mijn mening! neem het niet te serieus!

mvg

Bewerkt: door Baztiaan.gta

Geplaatst:
  • Auteur
comment_442033

alle suggesties zijn welkom!!!

het winkelcentrum word 2 verdiepingern, zo langs de rand ook nog een verdieping, net zoals bij het vice city winkelcentrum. in het midden komen dan eetkraampjes en planten enzo. misschien dat ik die herenhuizen ga vervangen door flats, wat eigenlijk wel waarschijnlijk is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.