June 14, 200619 yr Hoe zet je een mod in je spel?? Hoe zet je een mod in je spel?? Ik geloof dat je bij GTA III de TXD TOOL nodig hebt voor mods. Ik heb het nog nooit geprobeerd maar ik heb het idee dat het gewoon hetzelfde als de IMG Tool werkt. >Hier< kun je die TXD TOOL downloaden. Welke mod heb je eigenlijk gedownload? Er staat meestal wel in de readme wat je dan verder moet doen. Anders help ik je wel even mee.
June 14, 200619 yr Als het gaat om een auto oid doe je dat in de IMG Tool, je kunt er makkelijk bestanden eruit en erin doen. Je moet het trucje wel door hebben. Er staat een hele handleiding in het Modding Forum.
Hoe zet je een mod in je spel??