Jump to content
Geplaatst:
comment_440607

Hallo ik heb een vraagje aan beginnende modders: wil er iemand meehelpen aan een mod voor beginners?

bijv. een klein dorpje. het maakt niet veel uit of de huizen een beetje scheef zijn want eigenlijk heb ik als doel de rest helpen om later aan een groter project te beginnen, beantwoord deze topic, als je mee wilt doen.

Wat we nodig hebben zijn vooral modders voor 3D studio MAX en Sketchup, (we gaan nog geen voertuigen gebuiken alleen een klein dorpje (je model, moet wel worden voorzien met een kleine poster, met je naam erop, zodat andere modders je kunsten kunnen zien) heb je zin om mee te doen? join the club! (we moeten dan nog wel een naam verzinnen voor de mod :puh: (ik lijk wel gek :bonk: een mod voor beginners!)

• Reacties 84
  • Bezichtigingen 5.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_443350

ik heb hier mischien alvast iets voor je, ik heb dit militair vliegveld effe snel gemaakt, ik kan nog een mooiere maken maar niet binnen 20 min ;)

Airbase

Bewerkt: door Matiscus

Geplaatst:
comment_443568

Is wel lollig dat jij, Stefanneke die post om 4 sec over twaalf heeft gepost :Y

Hier is een kleinhigheidje voor meschien aan de andere kant van San Andreas of Vice City...

images8ze.jpg

Een soort van m17 eiland uit de James Bond film, als een geheime basis :puh:

Idëë: (Meschien kunnen we als model in de basissen meer zo`n mini treintje maken met een marker erbij dat je naar de andere basis teleporteert)

Bewerkt: door erterer0

Geplaatst:
comment_443620

Zou ik ook mee mogen werken?

Ik ben nog niet ervaren en ik zou niet de maten weten :S

maar.. ik zou zien wat ik kan maken..:)

PS Ik doe wel met Sketchup en Ik kan zelf niet convrtereren

Dynamic

Bewerkt: door Dynamic

Geplaatst:
comment_443653

Ik wil ook meedoen :) aan die millitaire basis dan. Zeg maar wat ik moet maken, dan doe ik het wel ;) ik maak ze in sketchup en zet ze om in 3ds en de rest mag stefaneke wel doen ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_444314
Is wel lollig dat jij, Stefanneke die post om 4 sec over twaalf heeft gepost :Y

Hier is een kleinhigheidje voor meschien aan de andere kant van San Andreas of Vice City...

images8ze.jpg

Een soort van m17 eiland uit de James Bond film, als een geheime basis :puh:

Idëë: (Meschien kunnen we als model in de basissen meer zo`n mini treintje maken met een marker erbij dat je naar de andere basis teleporteert)

het was toen zo net na elven maar bij mij rekent hij gek genoeg een uur later erbij :?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_444325
Zou ik ook mee mogen werken?

Ik ben nog niet ervaren en ik zou niet de maten weten :S

maar.. ik zou zien wat ik kan maken..:)

PS Ik doe wel met Sketchup en Ik kan zelf niet convrtereren

Dynamic

Dynamic je bent welkom! (we kunnen ook gewoon één eiland maken, met een half onderwater ingang, speciaal voor boten.

paar dingen die op het eiland komen:

1. vliegveld

2. barracks

3. garage

4. ondergrondse haven :puh:

5. bunkers

owja het is MI6 niet MI7 :puh:

ik ga weer een plattagrond maken

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_444367

goede planing stefaneke of zo iets ... zeker met die boten onder het eiland ..mss. wil ik wel gaan meedoen maar ik weet niet :N

ik kan :

-sketshup models in 3ds zetten (dus klaar voor in-game ) :engel:

-in sketch werken ..(deuh...) :engel:

-in 3ds werken :engel:

dus als ik wil hoor je nog van me :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_444400

Owk, je mag het zelf weten! hydra-hunter-cheata je mag meedoen, we hebben je hulp nodig op het gebied van 3D Studio MAX.

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_445090

We hadden al wat afgesproken (ik werk 3dsmax), maar ik weet verder nog niet veel.

- mag ik een voetbalstadion maken? ik heb al wat dingen gemaakt

- ik heb nog ergens wat huisjes en dingen, ik stuur binnenkort wat screensss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.