Jump to content
Geplaatst:
comment_440607

Hallo ik heb een vraagje aan beginnende modders: wil er iemand meehelpen aan een mod voor beginners?

bijv. een klein dorpje. het maakt niet veel uit of de huizen een beetje scheef zijn want eigenlijk heb ik als doel de rest helpen om later aan een groter project te beginnen, beantwoord deze topic, als je mee wilt doen.

Wat we nodig hebben zijn vooral modders voor 3D studio MAX en Sketchup, (we gaan nog geen voertuigen gebuiken alleen een klein dorpje (je model, moet wel worden voorzien met een kleine poster, met je naam erop, zodat andere modders je kunsten kunnen zien) heb je zin om mee te doen? join the club! (we moeten dan nog wel een naam verzinnen voor de mod :puh: (ik lijk wel gek :bonk: een mod voor beginners!)

• Reacties 84
  • Bezichtigingen 5.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_474989

zoeken jullie nog medewerkers?? ik wil wel meedoen. ik heb 5 lessen gehad bij Jozz (veel geleerd trouwens)

-GR- Sok

laat maar ik heb al iets gevonden :Y

Bewerkt: door sok

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_497358

ey ik wil ook mee helpe kan kan (nu nog) alleen gebouwen "goed"moddellen :) werk in sketchep complete en 3dsmax 7 fijnste vind ik 3ds dus zeg maar wat ik moet maken oja plaatje van dat eiland doet et nie in 3ds :? in sketchep up wel erg mooi :klap: ik maak wel eff iets als voorbeeld van mijn kunsten :puh:

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_511226

Ik wil ook graag meedoen ik ben best wel ervaren met Sketchup als ik er een gemaakt heb laat ik zien ok :*D

Ik heb al iest gemaakt voor dat eiland het is een schietbaan ik moet nog iets veranderen en dan laat ik screen zien en dan kunnen julie beslissen of ik wel of niet mag meedon :cya:

:):)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.